Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 267

Θέμα: ΚΟΜΠΛΕΞ!!

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Να σου πω κατι και μην το παρεις προσωπικα. Εισαι και συναδελφος, εχεις και καλο χιουμορ, αλλα υπερβαλλεις σχεδον σαν τον Γιωργαρα με το CSi...

    Σε αυτο το σου το θρεντ θεωρεις ουσιαστικα οτι ολα τα προϊοντα της Audi ειναι για πεταμα. Σκουπιδια. Αχρηστα. Καπουτ. Και γενικα αποθεωνεις τις BMW. Ολες.

    Ειναι δυνατον να λες για το λαδι που καινε τα Audi, για τα ψευτικα ψαλιδια, τα σινεμπλοκ που τριζουν σαν χαλασμενο μπ0υρδελο, τις πλαστικες αντλιες νερου, και δεν ξερω και γω τι αλλο, αλλα απο την αλλη να αντιπαραβαλεις το εξαιρετικο τιμονι των ΒΜW, το κρατημα, την αισθηση και την οδικη συμπεριφορα?

    Μπορει πλεον το θρεντ αυτο να ειναι στην ενοτητα Χιουμορ, αλλα ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα.

    Μην ξεχναμε τα πλαισια που σκιζονται (Ζ3), τους θολους που τρυπανε (Ε46), και μιας και θιξαμε το Ε46, και τους ψευτικους πολλαπλασιαστες, τα ψευτικα σινεμπλοκ, τους ψευτικους γρυλους των παραθυρων, τις ψευτικες εταζερες, τα ψευτικα ψαλιδια (και αυτα αλουμινενια ειναι), τα αθλια ΜΑΦ, και, και, και...

    Σε ολα τα μοντελα, ανεξαρτητως σηματος στο καπω, ο στοχος ειναι να ειναι κερδοφορα, γιατι για τη μαμα εταιρια ειναι μονο προιοντα. Για ολους εμας τους δηθεν ψαγμενους, ειναι παθος, ειναι τρελα, ειναι οτι του κατεβει του καθενος. Αλλα στην τελικη ειναι προιοντα με στοχο το κερδος.

    Ολοι οι κατασκευαστες θα κανουν εκπτωσεις στο τελικο προιον προκειμενου η τιμη του αλλα και η ευκολια κατασκευης να ειναι ανταγωνιστικη. Γι αυτο οι πολλαπλασιαστες των Ε46 ειναι για γελια.

    Οσο για την εξυπηρετηση πελατων. Τον Ιουλιο του '04 ο πατερας μου πηγε στην Achaia Motors (αντιπροσωπος BMW στην Πατρα) με ενα ιδιαιτερα σεβαστο ποσο στην τσαντα του, με σκοπο να κλεισει και να παραγγειλει ενα 318 εκεινη τη στιγμη. Βεβαια επειδη δεν φορουσε γραβατα, παρα σκετο πουκαμισο, κανεις δεν του εδωσε καμια σημασια. Αυτο τι σημαινει? Οτι ολοι οι αντιπροσωποι ειναι ΓΤΠ? Οχι. Ο συγκεκριμενος ειναι τραγικος αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ολοι ειναι το ιδιο. Το ιδιο ισχυει και για την Audi. Επειδη η κοπελα που δουλευει στα ανταλλακτικα στην αντιπροσωπεια της πατρας εχει ωραια βυζια (που εχει!), δεν σημαινει οτι σε ολα τα αλλα τμηματα ανταλλακτικων της Audi γυριζουν τσοντες.

    Και παμε στο θεμα του τουρμπο στα Audi. Οι κινητηρες τουρμπο ειναι απαιτητικοι, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι αξιοπιστοι. Αν δεν ξερεις να τον προσεξεις, τοτε θα σου ζητησει τουρμπινα στα 4 χρονια. Αν ομως εισαι σωστος μπορει να μη σου ζητησει και ποτε. Εχει ομως και τα καλα της η υπερτροφοδοτηση, γι'αυτο και πλεον την υιοθετει και η ΒMW. Γιατι η BMW δεν σταματησε στην Ε46

    Οσο για τους αγοραστες των Α4 και των 3er. Ο καθε αγοραστης αγοραζει ενα ολοκληρωμενο πακετο. Ειτε λεγεται Α4, ειτε 320, ειτε C200. Αυτοι που πανε στο 3αρι προτιμουν (για τα ιδια χρηματα παντα) την πισωκινηση, το καλυτερο τιμονι, την συγκεκριμενη οδικη συμπεριφορα. Αυτοι που προτιμουν ενα Α4, ισως το προτιμουν λογω της μεγαλυτερης αποδοσης (λογω τουρμπο) του εξοπλισμου, του ντιζαιν (μην το ξεχναμε αυτο), η της τετρακινησης.

    Ειναι λαθος και ισοπεδωτικη αυτη σου η θεωρηση για τους οδηγους των Audi, οι οποιοι, σημειωτεον, μπορει να ειναι και ανω των 30...

    Ελπιζω να μην το παρεις προσωπικα. Δεν τα εγραψα για να τσακωθουμε αλλωστε.

    Φιλικα,
    Γιαννης

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εδώ θα διαφωνήσω. Το BMW είναι για τον ψαγμένο. Το Audi είναι για τους ιθαγενείς που τρελαίνονται για πολύχρωμες χάντρες.

    Πριν πάρεις προσωπικά αυτά που γράφω, να σου επισημάνω πως επί 16 χρόνια ήμουν αμετανόητος Αudάκιας. Αυτή τη στιγμή δε θέλω ούτε να τα βλέπω. Περνώ έξω από αντιπροσωπείες και βγάζω σπυριά. Κυκλοφορούν γύρω μου στο δρόμο και θέλω να τα εμβολίσω. Τα σιχαίνομαι. Τα μυρίζω και ξερνάω. Στα μάτια μου πλέον έχουν ξεγυμνωθεί. Και το θέαμα με αηδιάζει. Πολύ.

    Μιλάς για κόστος λαδιών σε ένα εξακύλινδρο. Αν αναφέρεσαι στην κατανάλωση, καλύτερα να το ξανασκεφτείς: Μεγαλύτερες φριτέζες από τα VAG μόνο σε παλιά μοντέλα του group Fiat θα βρεις. Αν αναφέρεσαι στην ποσότητα του λαδιού, πάλι σφάλεις. Τα σύγχρονα VAG χρησιμοποιούν μεν μόνο 5 λίτρα αλλά από το Longlife III που κοστίζει 25 ευρώ το λίτρο τιμή αντιπροσωπείας. 25 ευρώ το λίτρο δε κοστίζει ούτε το φλόκι δεινοσαύρων, οι οποίοι σημειωτέον έχουν εξαφανιστεί ήδη από την Κρητιδική περίοδο ήτοι εδώ και 65 εκατομμύρια χρόνια.

    Πως είπες? Μπορώ να το βρω κι αλλού φθηνότερα? Ναι, μπορώ να παρατήσω τη δουλειά μου για να τρέχω στην άλλη άκρη της Αττικής ώστε να βρω λάδι για το κωλάμαξο 8 ευρώ φθηνότερα το λίτρο και να γλυτώσω έτσι 40 ολόκληρα ευρώ! Μόνο που ο τεχνικός σύμβουλος της Audi ο κ. Μ@λ@κοκαύλης έχει το δικαίωμα να μη βάλει αυτοκόλλητο για το longlife service γιατί το λάδι ήταν 'του πελάτου', δημιουργώντας έτσι προβλήματα σε θέματα εγγύησης. Και καλύτερα να παίζεις ρώσικη ρουλέτα με το 45άρι του Κάλαχαν παρά με την εγγύηση των VAG.

    Αλλά ας πάει στο διάολο κι αυτό. Πες μου γιατί πρέπει να πληρώσω 25 ευρώ το λίτρο για το λάδι του Audi όταν η 911 παίρνει Mobil 1 με 12 ευρώ το λίτρο, αγορασμένο μάλιστα από την Sportscar? Εκτός κι αν η φριτέζα του Audi είναι κινητήρας επιδόσεων ενώ ο 3.6 boxer της 911 όχι.

    Ας πάμε τώρα στο θέμα των ψαλιδιών και των σινεμπλόκ. Θες να πεις ότι τα Audi δεν έχουν θέμα? Εδώ τα Α4 (κυρίως B5, B6) άλλαζαν πιο συχνά τα αλουμινένια ψαλίδια τους απ' ό,τι τα μπουζί. Τα σινεμπλόκ των αντιστρεπτικών που μετά από 1 χρόνο σκούζουν σα σουμιέδες σε ντιβάνι μπουρδέλου? Τα top mounts που γίνονται σώβρακο και όταν γυρνάς το τιμόνι νομίζεις ότι αλέθεις φρυγανιές Βοσσινάκη? Τα ημίμπαρα κρεμαγιέρας που αποκτούν τζόγο με το παραμικρό και που σου δίνουν την εντύπωση ότι οδηγείς αυτοκίνητο της Fischer-Price σε καλντερίμι?

    Όσο για τον κινητήρα, το πρόβλημα δεν είναι η τουρμπίνα που κάνει 750 ευρώ, ούτε η πολλαπλή που κάνει άλλα 200, ούτε οι πολλαπλασιαστές που κλάνουν κάθε τρεις και λίγο, ούτε οι σωλήνες αναθυμιάσεων που χάνουν από παντού, ούτε οι υποπιέσεις που σκίζονται, ούτε οι διάφορες αντεπίστροφες βαλβίδες και ηλεκτοβαλβίδες που είναι time bombs, ούτε οι σκάστρες που έχουν διαφράγματα από τσιχλόφουσκα, ούτε τα MAF που καίγονται για πλάκα, ούτε τα καπάκια που ραγίζουν, ούτε οι ιμάντες που ποτέ δεν αναβαθμίστηκαν σε καδένες, ούτε οι υποτυπώδεις μεταβλητοί χρονισμοί που μένουν στον τόπο, ούτε οι τσιμούχες, ούτε οι φλάντζες, ούτε οι πλαστικές αντλίες νερού που μένουν φαφούτες ούτε και τόσα άλλα που θα χρειαζόμουν 3 σελίδες ν' απαριθμήσω. Το πρόβλημα είναι η τσιφουριά της μητρικής εταιρείας. Η τσιφουτιά να φτιάξει όλα τα παραπάνω, η τσιφουριά να βάλει ένα ψυγείο λαδιού, η τσιφουτιά να προβλέψει ένα μεγαλύτερο i/c για χώρες όπως η δική μας, η τσιφουτιά να τον παντρέψει με ένα κιβώτιο που έχει αίσθηση, που δεν κουρεύει γρανάζια, που δεν σκαλώνει στις γρήγορες αλλαγές και που όταν αλλάζεις ταχύτητες δεν κάνει σα να παίζεις με τον κύβο του Ρούμπικ.

    Ίσως κάποιοι πιστεύετε ότι το μάμησα και ψόφησε το θέμα με τα Audi. Έχω όμως δυο ακόμη πράγματα να αναφέρω τα οποία με εκνευρίζουν περισσότερο απ' όλα όσα προανέφερα.

    Το πρώτο είναι οι άνθρωποι που τα αγοράζουν: Κάποιοι είναι σοβαροί και γουστάρουν τεχνολογία. Αυτοί έχουν αγοράσει λάθος αυτοκίνητο αλλά δεν το έχουν συνειδητοποιήσει ακόμη. Οι περισσότεροι όμως είναι τύποι που θα ήθελαν να πάρουν Impreza ή Evo αλλά θέλουν ποιότητα και κυριλέ καταστάσεις ώστε ν' ανέβει το status τους. Γιατί πως αλλιώς μπορείς να εξηγήσεις το φαινόμενο του ανθρώπου που αγοράζει ένα Audi, του βάζει πρόγραμμα, το χαμηλώνει, του πετάει μια χειροποίητη από τον τάδε τσιγκοπάφλα εξατμισά, το κάνει λουκ RS και τελικά καταλήγει να του χώνει μια GT28RS, εξωτερική wastegate Tial, full Samco, i/c Hercules, μπουζί ιριδίου, Aquamist, CAI, ροϊκά βελτιωμένες πολλαπλές εισαγωγής, θηριώδη μπεκ που ψεκάζουν σαν ποτιστήρια της Gardenna, 100άρηδες καταλύτες, headers, by-pass pipes και ελεύθερες εξατμίσεις που καλύπτουν ακόμη και τον -μετριότατο κατά τη γνώμη μου- ήχο του Bose ηχοσυστήματος?

    Το δεύτερο που μου τη δίνει είναι το τουπέ των πωλητών και των τεχνικών συμβούλων στις αντιπροσωπείες. Οι πρώτοι χαρακτηρίζονται από επιτηδευμένη ευγένεια που καλύπτει ανυπέρβλητη ηλιθιότητα. Κουστούμια και γραβάτες κι από πίσω αέρας κοπανιστός. Δήθεν ενδιαφέρον κι από κάτω τατουάζ το όνομά σου με ανεξίτηλη μελάνη στα @@ τους. Οι δεύτεροι υπόσχονται τα πάντα και σου δίνουν παπάρια:

    - Καλησπέρα σας, ο κύριος Μ@λ@κοπίτουρ@ς?

    - Παρακαλώ! (Ναι, ο ίδιος γαμώ την τύχη μου. Τι σκατά θες?)

    - Λέγομαι Μ@λ@πέρδ@ς και θα ήθελα να δείτε ένα πρόβλημα που έχω σε ένα Audi.

    - Πρόβλημα? Σε Audi? Αδύνατον! (Εννοείς αυτή τη μ@λ@κί@ που παθαίνει όλο εκνευριστικές σπασ@ρχίδικες βλάβες και μας έχει μαμήσει στο τρέξιμο? Τι στο διάολο έπαθε πάλι τέλος πάντων γ@μώ την κάσα μου μέσα που όλο @σχετες κουλομαρίες του κερατά πάνε και αγοράζουν?)

    - Να σας εξηγήσω, παρουσιάζει το τάδε και το δείνα αλλά σποραδικά (Μέχρι να μπω στο συνεργείο, όταν ο Υδροχόος είναι στον ανάδρομο Ερμή ή όταν κλάνω και επιταγχύνω ταυτοχρόνως).

    - Α μάλιστα, κατάλαβα. Δεν είναι κάτι σοβαρό αλλά θα πρέπει να το παρακολουθήσουμε. (Θα παίζουμε με τις τάπες των βαρελιών μέχρι να μας ξαναπάρεις τηλέφωνο για να μάθεις την πρόοδο. Μετά θα σου στείλουμε fax με ταξιδιωτικά περιστέρια ή μήνυμα με σήματα καπνού).

    - Ξέρετε, το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση!

    - Φυσικά, αλλά αν διαβάσετε τους όρους της επέκτασης δηλώνεται κατηγορηματικά ότι πρέπει να έχετε κάνει ΟΛΑ τα service σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία ώστε να ισχύουν οι όροι. Παρ' όλα αυτά, θα κάνουμε ό,τι μπορούμε γιατί βλέπω πως είστε παλαιός πελάτης (Θα σας αλλάξουμε χωρίς χρέωση το ψιψιψίνι που κοστίζει όσο μια τρίχα απ' το παπάρι μας και θα παρακολουθήσετε ΕΣΕΙΣ το φαινόμενο. Αν το πρόβλημα επανέλθει θα πρέπει να αντικαταστήσουμε και το κοκοψόψαρο που κάνει 1.000.000.000.000 ευρώ και που θέλει 3 χιλιετίες χρόνο παράδοσης. Με δική σας χρέωση φυσικά).

    - Δικαιούμαι νομίζω και αυτοκίνητο αντικατάστασης, έτσι?

    - Βεβαίως, αλλά έπρεπε να μας είχατε ειδοποιήσει. Θα φροντίσω όμως να σας τακτοποιήσω με ένα εταιρικό που έχουμε, άλλης μάρκας. (Ήρθες με R8, θα φύγεις με Φορντ Φλόκους 1.4).

  2. The Following 4 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    gant (18-09-10), georggge46 (18-09-10), ghost-rider (18-09-10), halkida116mpack (18-09-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP