Το 90 που ειχαμε αρχικα, αφου κυκλωσε καμια 20+ φορες τον πλανητη, καποια στιγμη αντικατασταθηκε απο ενα Α6 3.0 TDI quattro, επιτυχως. Επειτα απο 150.000 χλμ(λιγα ομολογουμενως) το μονο που του κανουμε ειναι να του αλλαζουμε λαδια. Επισης ενας αδελφικος φιλος μου εδω στην Πατρα εχει στην κατοχη του ενα Α4(Β6) Τquattro. Στο κοντερ 200.000 χλμ και αυτος απολυτα ευχαριστημενος. Δεν βγαζει κιχ, δεν καιει λαδι, δεν το λερωνει καν.
Φιλτατε individual, η αναφορα μου στις μετατροπες δεν ηταν για σενα και συγνωμη που δεν το διευκρινησα. Εξαλλου παραπονιεσαι για προβληματα πριν την αλλαγη μηχανης.
Προσωπικα αναφερομουν σε ολους αυτους που χουν κανει τις τουρμπινες πασπαρτου, εχουν φτασει και γω δεν ξερω σε ποσες εκατονταδες αλογα, και μετα παραπονιουνται επειδη αυτο το μπορντελο το μπλοκ, εσπασε.