Θα σου εξηγησω γιατι δεν παει το 316, μιας και πριν απο λιγα χρονια, ημουν στην κατασταση "Παιρνω 316 που ειναι και πισωκουνα και ειναι και BMW, η παιρνω κατι απο τον ανταγωνισμου, που δεν φοραει ουτε την ελικα, ουτε πισωκινητο ειναι, αλλα υπερτερει σε περισσοτερους τομεις?"
Και κατεληξα με ενα Volvo S60 2.0T
Ηταν στα ιδια λεφτα, εχει 180 αλογα, τελικη 240 (με τον πατερα μου στο τιμονι, στην αττικη οδο για αεροδρομιο) ειναι ανετο και μαλακο, μιας και οι δρομοι της Αχαϊας πρεπει να ειναι οι χειροτεροι της Ελλαδας. Αξιοπιστο ειναι (περα απο τα σερβις το μονο που εχει ζητησει ειναι ενας αισθητηρας σταθμης αντιψυκτικου υγρου - 17¤). Απο καταναλωση μπορει να καιει 9,5 λιτρα στα χερια μου, αλλα σε ταξιδι με κανονικους ρυθμους ειναι εξαιρετικα οικονομικο. Η ποιοτητα του εσωτερικου ειναι σε αρκετα καλα επιπεδα και απο χωρους, οσο ενα Α4. Για να μην σχολιασω το βασικο εξοπλισμο σε σχεση με το 316 και ειδικα τα καθισματα. Ο PSDEDES μπορει να το τεκμηριωσει. Πριν καμια ωρα, παραλιγο να κοιμηθει παλι στο συνοδηγο.
Ενταξει, μπορει να μην εχει το τιμονι που εχει ενα 316, ουτε το κρατημα (παντα κοντα στα ορια, γιατι σε φυσιολογικες συνθηκες οτιδηποτε ουσιαστικα ειναι αρκετο), αλλα για τα λεφτα του περνεις περισσοτερο αυτοκινητο στους αλλους τομεις.
Φιλικα,
Γιαννης