Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mo328i Εμφάνιση μηνυμάτων
λοιπον ερωτηση,φοραω ενα μεσαιο της supersprint οχι xpipe αλλα ενα μεσαιο που γινεται απο 2 σε 1 η εξατμιση και μετα στο τελικο ξαναγινεται σε 2 (πεζει ρολο που δεν ειναι αυτο το x-pipe?και το δικο μου μεσαιο αδειο ειναι δλδ βλεπεις απο μεσα ),στην σελιδα της supersprint το εχει (centre pipe),λοιπον απο τελικο ειμαστε κομπλε οποτε το επομενο βημα ειναι καταλυτες?? 1)θα εχω ενδειξη στο κοντερ?? 2)μπαινουν οι ιδιοι αισθητηρες λ? 3)υπαρχει κινδυνος να τους καψει? 4)για να δεις καποια διαφορα με τους καταλυτες πρεπει να βαλεις οπωςδηποτε και προγραμμα ή και ετσι θα ικανοποιηθεις? 5) οσον αφορα για m3 που εχω ακουσει οτι αλλαξαν ή καταργησαν καταλυτες και δεν πανε (μεχρι και συνεργειο bmw μου το ειπε) τι λετε φημες και αυτο ή μπορει και να αληθευει οποτε καταργουνται ολα τα παραπανω?? τα φωτα σας please γιατι πολλα ακουγονται και για αυτο (οπως και για την εισαγωγη τυπου csl..αλλο παραμυθι αυτο!!),sorry αν σας ζαλησα
λοιπον το μ3 μου ειναι μαμα τελειος. Kανω δυναμομετρηση στον δημητριαδη και το μονο που φοραγε το αμαξι ειτανε ενα τελικο eisenman και βγαζει 292 τροχο και 31 κιλα ροπη.
Μετα βαζω καταλυτες milltek kai xpipe supersprint με μαμα τελικο και το ξαναπηγαινω για δυναμομετρηση και βγαζει 301 τροχο και 31.5 κιλα ροπη. το ωραιο της υποθεσης ειναι οτι το αμαχι πηρε παντου σε ολο το φασμα στροφων αφου στις μεσαιες στροφες πηρε 12 αλογα. Στον δρομο σε δοκιμες που εκανα με φιλους ειμουνα 2 αμαξια πιο μπροστα απο πριν. ελπιζω να σε βοηθησα