Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Snoopy Εμφάνιση μηνυμάτων
Στις ανοιχτές στροφές οι κλίσεις είναι λογικές - αλλά σε καμμία περίπτωση sport- ενώ στις κλειστές με χιλιόμετρα δεν συζητάμε.... κάναμε γκελ απο τη μια άκρη στην άλλη.
Μεγάλο μείον επίσης στο DSG: δεν κατεβάζει αμέσως μόλις αφήνεις το γκάζι.
Αρα για πραγματικά γρήγορη οδήγηση, μόνο σειριακό.
Στο comfort δε, πρέπει να πατήσεις φρένο για να κατεβάσει, με αποτέλεσμα να βρίσκεσαι στη γελοία θέση να είσαι μέσα στη στροφή με 7η και να σου κάνει cick down σε 2η.
Στο sport τα πράγματα είναι πιό καλά, κατεβάζει μιά η δύο κάτω, αλλά παλι σε κρεμάει στις στροφές καθώς δεν την κρατάει όσο πατάς το γκάζι τέρμα.
Κανονικά στο τέρμα γκάζι έπρεπε να τελειώνει την ταχύτητα και μετά να πηγαίνει στην επόμενη.
Ετσι μπαίνεις με μούτρα στην στροφή, ρίχνεις σε 3η πατάς για να βγεις και συνεχίζει τα μούτρα γιατί βρήκε στροφές και ανέβασε στην 4η.

Φυσικά η γυναίκα μου θα σας πεί, πως το αυτοκίνητο είναι τέλειο, ιδανικό για την πόλη, ξεκούραστο και ανετότατο, με χίλιες χλιδές και πρακτικότητες όπως ντουλαπάκια παντού, καθρέφτες χωρίς νεκρές γωνίες, οικονομικότατο, με λογικούς χώρους για την κατηγορία και πάνω απο όλα - πλέον- αθόρυβο ακόμα και στα πολά χιλιόμετρα.


όλο το ζουμί...

πιστεύω ότι είναι ιδανικό για γυναίκες,
για άνδρες που δεν έχουν οδηγικές απαιτήσεις
και μέσα στην πόλη.