κοιτα... τοτε που το πηρα εγω μαζι με μια εκπτωση που ειχε η bmw (ενοψη της κυκλοφοριας του q5) σε επιπεδο βασικου εξοπλισμου η διαφορα αγγιζε τα δεκα χιλιαρικα περιπου.
Αν τωρα υπολογισεις τα προγραμματισμενα διαστηματα συντηρησης ανα ετος η διανυθεντα χιλιομετρα,οποιο ερθει πρωτο και με την γνωστη τους τιμολογιακη πολιτικη (πανακριβοι) η διαφορα μεγαλωνει παρα πολυ.
Βεβαια ο κινητηρας του q5 με τα 210 αλογα και το υπεροχο σασμαν του, κινουν το αμαξι με αξιοζηλευτες για την κατηγορια επιδοσεις (καιει ομως το "κατιτις" του και ας ισχυριζονται αλλα αυτοι!).
Σε γενικες γραμμες μπορει να ειναι πιο γρηγορο,αλλα το τιμονι της bmw δεν το εχει και ουτε θα το αποκτησει ποτε!!!











Απάντηση με παράθεση
