Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 62

Θέμα: [E60] look m5 απορίες

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #26
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Νεο Ηράκλειο-Μεταμορφωση
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    856
    Thanked
    1112
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Sonic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νικο...το σχολιο μου πηγαινε σαφεστατα στην τελευταια γραμμη της ερωτησης του και δεν αποτελει σε καμια περιπτωση πικροχωλο σχολιασμο απο μερους μου. Καλο ειναι να διαβαζεις ολα τα ποστ πριν σχολιασεις.

    Εσυ εισαι ο Ζορρο του φορουμ ? Δεν καταλαβα δηλαδη...
    Για να καταλαβεις δηλαδη,ουτε Ζορρο ειμαι ουτε Ζουπερμαν απλα εκνευριζομαι οταν καποιος μεταξυ σοβαρου και αστειου την λεει σε καποιον αλλον που εχει τις αγωνιες για να εχει ενα αμαξι τελειο.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Sonic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειναι αληθεια οτι η αυξηση διαστασης της ζαντας δεν συνεπαγεται αυτοματα με βελτιωση φρεναρισματος. Δεν μπορω να φανταστω ομως και ποσο πολυ θα πρεπει να εχει μειωθει η αποδοση απο μια τετοια αλλαγη (εκτος αν τα λαστιχα ειναι γομες για να σβυνεις λαθη σε τετραδιο).

    Ευθυγραμισση εκανες ? (η οποια στην ουσια οριζει το ποσο αποτελεσματικα/σωστα παταει το πελμα των ελαστικων στην ασφαλτο και εχει σαφεστατα μεγαλο ρολο στην αποδοση φρεναρισματος)
    Μπορουσες καλλιστα να γραψεις αυτο το ποστ χωρις να σχολιασεις τιποτα απο τα προηγουμενα και δεν θα υπηρχε θεμα.
    Τελωσπαντων δεν ειναι ωραιο να χαλαμε το θεμα του ανθρωπου αν θες μπορουμε να μιλησουμε με προσωπικα μηνυματα για να καταλαβεις οτι ουτε εγω το ειπα πικροχωλα.

    Ευχαριστω και συγνωμη για την μικρη παρενθεση,στο θεμα μας τωρα.

    Με την αλλαγη ζαντων το μονο που εχω παρατηρησει ειναι οτι εχει κοψει αρκετη απο την δυναμη του στον δρομο,το μεγαλυτερο πατημα του τροχου εχει κανει το αμαξι να σερνετε και αυτος ειναι και ενας απο τους λογους που σκεφτομαι αντικατασταση μοτερ.
    Στο φρεναρισμα μια απλη αλλαγη διαστασης ζαντας δεν νομιζω να παιζει ρολο αλλα αν τα λαστιχα ειναι χαλια και δεν εχει γινει και σωστη ευθυγραμμιση τοτε μαλλον εκει εντοπιζετε το προβλημα.
    Το να μην εχουν πατησει οι ζαντες καλα πανω στο αυτοκινητο ή να ειναι καποια χτυπημενη το εχεις κοιταξει,βεβαια σε αυτην την περιπτωση θα ειχες τρεμουλο και δεν θα ηταν απλα μια μικρη διαφορα στο φρεναρισμα αλλα ενα θεμα που θα σε απασχολουσε σοβαρα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikos-Mpacket : 25-07-10 στις 02:18

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP