Για να καταλαβεις δηλαδη,ουτε Ζορρο ειμαι ουτε Ζουπερμαν απλα εκνευριζομαι οταν καποιος μεταξυ σοβαρου και αστειου την λεει σε καποιον αλλον που εχει τις αγωνιες για να εχει ενα αμαξι τελειο.
Μπορουσες καλλιστα να γραψεις αυτο το ποστ χωρις να σχολιασεις τιποτα απο τα προηγουμενα και δεν θα υπηρχε θεμα.
Τελωσπαντων δεν ειναι ωραιο να χαλαμε το θεμα του ανθρωπου αν θες μπορουμε να μιλησουμε με προσωπικα μηνυματα για να καταλαβεις οτι ουτε εγω το ειπα πικροχωλα.
Ευχαριστω και συγνωμη για την μικρη παρενθεση,στο θεμα μας τωρα.
Με την αλλαγη ζαντων το μονο που εχω παρατηρησει ειναι οτι εχει κοψει αρκετη απο την δυναμη του στον δρομο,το μεγαλυτερο πατημα του τροχου εχει κανει το αμαξι να σερνετε και αυτος ειναι και ενας απο τους λογους που σκεφτομαι αντικατασταση μοτερ.
Στο φρεναρισμα μια απλη αλλαγη διαστασης ζαντας δεν νομιζω να παιζει ρολο αλλα αν τα λαστιχα ειναι χαλια και δεν εχει γινει και σωστη ευθυγραμμιση τοτε μαλλον εκει εντοπιζετε το προβλημα.
Το να μην εχουν πατησει οι ζαντες καλα πανω στο αυτοκινητο ή να ειναι καποια χτυπημενη το εχεις κοιταξει,βεβαια σε αυτην την περιπτωση θα ειχες τρεμουλο και δεν θα ηταν απλα μια μικρη διαφορα στο φρεναρισμα αλλα ενα θεμα που θα σε απασχολουσε σοβαρα.










Απάντηση με παράθεση