Ηθελα να ανοίξω εγώ το θέμα αλλά με προλάβανε μιας και θα τα έγραφα όλα πιο αναλητικά όπως πάντα.
Αν βάλεις τους χάρτες με τον δείκτη βενζίνης για μπαρόμετρο τότε έχεις επιλογή αν θες να το ενεργοποιήσεις ή όχι.
Αν το ενεργοποιήσεις τότε μπορείς να βλέπεις πόση βενζίνη έχει μείνει απο το ηλεκτρονικό μενού που δείχνει πόσα χιλιόμετρα σου απομένουν με το υπάρχον καύσιμο. Για αυτό φαίνεται και τα εναπιμίνοντα χιλιόμετρα/μιλια στο φόντο του βίντεο. Η βέργα είναι αρχαία μέθοδος, δεν χρησιμοποιήται πλέον
Όχι σαν το CP-E που έκανε τον δείκτη ταχύτητας για μπαρόμετρο και δεν ήξερες με πόσα πήγαινες. Ελεος.
Επίσης θα δίνεται η δυνατότητα να βλέπεις αναλογία καυσίμου λ (AFR) στην θέση του θερμομέτρου ή θερμοκρασία εισαγωγής (IAT) ή τα boost trigger points την κάθε στιγμή.
Στην αρχή εφάρμοσε την πίεση στον δείκτη θερμοκρασίας αλλά όταν έπεφτε χαμηλά και αρνητικά (γιατί η σχετική πίεση παίρνει και αρνητικές τιμές κενού) τότε χτύπαγε το gong για παγωμένη ατμόσφαιρα στο εξωτερικό. Τώρα γιατί δεν χτυπάει το gong όταν πάει στο 0 ο δείκτης βενζίνης δεν ξέρω.
Αυτά είναι τα πλεονεκτήματα που πολλοί άλλοι εγκέφαλοι δεν μπορούν να καταφέρουν μέχρι και σήμερα και αυτά είναι τα πλεονεκτήματα της πλήρους ανάγνωσης και μεταφοράς δεδομένων μέσω canbus