Το ιδιο ισχυει και με τις κλασσικες, 1 - 3 - 5 - 7 με τον κινητηρα Ν54/Ν55
135i 335i 535i 740i
Μπορει ο κινητηρας να ειναι ιδιος, αλλα το αυτοκινητο ειναι κατι παραπανω απο απλα μερικα εκατοστα μεγαλυτερο. Αλλαζει ο προσανατολισμος του, το target group του, το ντιζαιν.
Το Χ1 χαρακτηριζεται σαν urban SUV, δηλαδη ενα τζιπακι χωρις πραγματικες εκτος δρομου ικανοτητες, γι' αυτους που απλα θελουν την ψηλοτερη θεση οδηγησης και το κλασσικο αμαξωμα τυπου SUV γιατι ειναι και καλα πιο γκλαμουρατο.
Το Χ5 ειναι το full-size SUV της φιρμας, με αρκετες εκτος δρομου ικανοτητες, οταν φοραει τα σωστα λαστιχα. Εχει ρυθμιζομενες αναρτησεις, διαφορικα, απ' ολα τα καλα.
Το Χ3 ειναι κατι στη μεση. Ικανο εκτος δρομου, αλλα οχι κατσικι. Προσανατολισμενο κυριως στην ασφαλτο, με ταξιδιαρικο χαρακτηρα. Για οικογενειες και οχι μονο.
Οσο για το ποιος θα δωσει τοσα λεφτα για να ανεβαινει στα βουνα, ειναι αλλη ιστορια...