Εγω παντως συνεχιζω να αδυνατω να καταλαβω πιο ειναι το "νοημα" και η φιλοσοφια στο να βγαζεις τρεις διαφορετικες εκδοσεις με ιδιο κυβισμο στην ιδια σειρα,και να διαφοροποιουνται μονο στις διαστασεις και τους χωρους.
Χ1 3.0, Χ3 3.0, Χ5 3.0
Φυσικα και για το απεναντι σε ποιο μοντελο ανταγωνιστη ειναι? και αυτο ειναι δυσνοητο...
Θα πει κανεις οτι τα αμαξια αυτα ,το τελευταιο μερος του κοσμου στο οποιο απευθυνονται ειναι η Ελλαδα και οτι στις αλλες χωρες υπαρχει διαφορετικη νοοτροπια αλλα και νομοθεσια για τα κυβικα.
Σωστα αλλα και παλι....μεσα στο ιδιο ετος δυο χ μοντελα τριλιτρα με διαφορα μερικων εκατοστων στο μεγεθος?
Το θαυμα παντως με την προηγουμενη Χ3 και το μεριδιο της αγορας,γιατι κακα τα ψεμματα πουλησε σαν τρελλο, τωρα πλεον στην κατηγορια των 2000cc το εχασαν το παιχνιδι,παντα φυσικα για την Ελλαδα μιλαω.
Η χ1 στα 2000 ειναι δικινητη οποτε δεν ειναι συγκρισιμα τα μεγεθη, μονο το tigouan "κοντραρει... η δε audi ξαναβρηκε το υπνο της.... και πλεον παιζει μονη!!!