Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιατί το λέτε "το καλό" ρε παιδιά? Για εξηγήστε. Το 1.4 είχε τουρμπίνα της ΙΗΙ που χρησιμοποιούσε και στα puntoGT. Το 1.3 τι είχε δεν θυμάμαι? (όχι ΙΗΙ πάντως)
Πολλοί με το 1.3 έβαζαν τότε τουρμπίνα απο 1.4 ή GT και δούλευαν 1.2 - 1.5bar χαλαρά, η και παραπάνω....

Το εργαλείο είχε αξέχαστη 3η.... για 1.3 - 1.4 λίτρα αυτοκίνητο... τραβούσε κλωτσιές...

και τα 2 πάντως δεν είχαν φρένα ...ούτε και τα GT φυσικά...
Ο 1.301 cc της FIAT ήταν ένας κινητήρας σχεδιασμένος (στο σχεδιαστήριο) σαν turbo. Ο λόγος που το λέω "το καλό" ήταν για την ομαλότητα της απόδοσής του. Δούλευε 0,55 bar και έδινε 105 hp μόνο. Ο ανταγωνιστής τότε ήταν το Renault 5 GT με 120 hp από 1.396 cc το οποίο ειχε εκκεντροφόρο κάτω και 0,8 bar. To Φιατ ήταν σαν ατμόσφαιρα ενώ το Renault είχε "κλοτσιά" στις 3.000 rpm. Ο λίγο μεταγενέστερος 1,4 λτ της Fiat έπασχε στο ίδιο ακριβώς χαρακτηριστικό, έδινε "κλοτσιά". Ηταν προσθήκη στροβολοσυμπιεστή εξάτμισης σε υφιστάμενο ατμοσφαιρικό 8v μοτέρ που έδινε 80 hp και σαν turbo 136. Μιλάω γιά τελείως μαμά μοτέρ. Δεν μπαίνω καθόλου στην κουβέντα ποιός βελτιωνόταν καλύτερα.
Αν δεν με απατά η μνήμη μου και ο 1.301 είχε IHI τουρμπίνα.