Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 35

Θέμα: Aπορια κίνησης (πισωκίνητο,τετρακίνητο κτλπ)

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #3
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.945
    Thanked
    3271
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αντικειμενικα, απο αποψη κοστους η προσθιοκινηση ειναι η καλυτερη λυση. Μικροτερο κοστος λογω λιγοτερων εξαρτηματων, επιπλεον ολα, κινητηρας, κιβωτιο, διαφορικο, ημιαξονια, κλπ ειναι μπροστα και επομενως δεν απαιτουν χωρο στο πατωμα η στο πισω μερος του αυτοκινητου, οποτε δεν εχεις τουνελ μεταδοσης.

    Απο την αλλη ενα πισωκινητο, εχει αξονα μεταδοσης και το διαφορικο πισω, οποτε θελει τουνελ μεταδοσης. Πραγμα που βασικα θα το νιωσει ο μεσαιος πισω επιβατης. Οσο για ενα τετρακινητο, λιγο πολυ τα ιδια.

    Τωρα σχετικα με το στησιμο. Σε αυτο παιζουν ρολο αρκετα πραγματα, οπως η κατανομη βαρους, η γεωμετρια της αναρτησης, ο τυπος των αναρτησεων, και πολλα αλλα. Σιγουρα επηρεαζει και μεταδοση της κινησης, αλλα οχι εξ'ολοκληρου.

    Αυτο που ειναι 100% σιγουρο παντως, ειναι οτι με ενα καλομελετημενο πισωκινητο, μπορεις να πετυχεις απολυτη κατανομη βαρους 50-50, πραγμα το οποιο ειναι αδυνατο για ενα προσθιοκινητο, αφου εχει ολα τα μηχανικα μερη (αυτα που ουσιαστικα εχουν βαρος) στο εμπρος μερος του αυτοκινητου, αρα ειναι αρκετα εμπροσθοβαρες. Για την ιστορια, αν θυμαμαι καλα, το Volvo S60 που εχω εχει κατανομη βαρους 63-37.

    Αν θες να πας ενα βημα παραπερα, οσον αφορα τα τετρακινητα, εκει τωρα υπαρχουν πολλες διαφοροποιησεις. Και αυτο, διοτι περιπου πανω απο τον μπροστα αξονα πρεπει να χωρεσουν κινητηρας, διαφορικο και ημιαξονια. Και για αυτο υπαρχουν οι εξης λυσεις:

    1. Λυση Audi: Τραβαμε τον κινητηρα οσο γινεται πιο μπροστα για να χωρεσουν διαφορικο και ημιαξονια απο πισω. Ετσι εχουμε αρκετο χωρο στην καμπινα αφου ο κινητηρας ειναι αρκετα μπροστα, αλλα ομως εχουμε πολυ βαρια μουρη, και ασχημη κατανομη βαρους.

    2. Λυση Porsche: Ενσωματωνουμε το διαφορικο πανω στο μπλοκ του κινητηρα, και περναμε το ενα ημιαξονιο μεσα απο το καρτερ του λαδιου.

    3. Λυση BMW: Τραβαμε τον κινητηρα πολυ μεσα και βαζουμε τα ημιαξονια μπροστα του, αλλα με μεγαλη γωνια. Επισης, χανουμε σε χωρους στην καμπινα, αλλα κερδιζουμε σε κατανομη βαρους. Βλεπε Χ3.

    4 Λυση ολων των υπολοιπων: Σηκωνουμε τον κινητηρα αρκετα ψηλα και βαζουμε τα ημιαξονια να περνανε απο κατω. Δεν τρωει χωρο απο την καμπινα αλλα εχεις πολυ ψηλα το κεντρο βαρους.

    Και για του λογου το αληθες οριστε το συστημα που χρησιμοποιει η Porsche στην Panamera 4S:



    ΥΓ. Τι λετε, εχετε ορεξη να ανοιξουμε ενα θεμα για τα διαφορα στυλ τετρακινησης?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiannisRob : 25-06-10 στις 02:30

  2. The Following 7 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    BILL007 (25-06-10), Konstantinos E60 (26-06-10), Kostas_1 (25-06-10), Nino (25-06-10), TOMIS (25-06-10), Vasilis (25-06-10), z3 2.2 (25-06-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP