Δεν χρειαζετε καμμια αλλαγη απλα βγαζεις το ενα μοτερ και βαζεις το αλλο,κανεις και εναν προγραμματισμο στον εγκεφαλο και εισαι κομπλε.Αν εχεις αυτοματο χρειαζετε και αλλαγη στο converter του σασμαν.
Ευχαριστω Νικο τελικα μονο μοτερ θελουμε και τελος,εχω και εξαρι κιβωτιο χειροκινητο οποτε καλυτερα
Αρχικό μήνυμα απο Apostolos
Ακριβώς έτσι, όπως τα προανέφερε ο Νικόλας πιο πάνω. Επίσης διαφορές υπάρχουν στα ημιαξόνια 80χ38mm στο 2200 και 86χ38mm στο τρίλιτρο, όπως επίσης και στις βίδες που δένουν το ημιαξόνιο πάνω στο "κουπάκι" του διαφορικού 8mm του 2200 έναντι 10mm της τρίλιτρης. Επίσης και στο βήμα του διαφορικού 2,93 έναντι 3,38 για την manual έκδοση και 3,73 για την automatic έκδοση. Έχει επίσης διαφορά στον εύκαμπτο σωλήνα που ενώνει το φιλτροκούτι με την εισαγωγή όσο αναφορά την διάμετρο. Ηλεκτρικά, σασμάν κεντρικός, πολλαπλή εξαγωγής και ολόκληρο το σύστημα της εξάτμισης είναι ίδια (βγάζεις και ζαναβάζεις). Τέλος μια χαρτογράφηση και πλέον το αυτοκίνητό μας βαφτίστηκε σε Μ54Β30!!! Και χωρίς χαρτογράφηση δουλεύει αρκετά καλά μιας και ο εγκέφαλος διορθώνει αρκετά (απλά έχει κάποια στιγμιαία και ανεπαίσθητα κομπιάσματα σε απότομο σανίδωμα του γκαζιού, από ορισμένες στροφές, πάντως είναι μια χαρά οδηγήσιμο). Οπότε για έλα σιγά σιγά να αναβαθμιζόμαστε οι Μ54άρηδες στα 3λίτρα να μου πείται και μένα εντυπώσεις αν είναι να το κάνω
Τα ειπες ολα τελοςςςς,ευχαριστω Δημητρη μας υπερκαλυψες