Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 26

Θέμα: WATER WETTER

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #12
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Απεσταγμενο νερο: θερμοκρασια βρασμου: 127.4 C, χρονος ψυξης:18,5 min
    Στη συνεχεια ακολουθουν οι αντιστοιχοι αριθμοι για καποια αντιψυκτικα της αγορας, ετσι οπως παρουσιαστηκαν απο το περιοδικο power techniqes τευχος 85.
    AGIP ANTIFREEZE EXTRA: 134.3 C , 16.5min
    AMSOIL PROPYLENE GLYCOL: 130.6 C , 16.4min
    AQUAFLU: 130.2 C , 16.2min
    ARAL ANTIFREEZE EXTRA: 132.3C , 16.4min
    BP ANTIFROST: 132.9 C , 17.4 min
    CASTROL ANTIFREEZE: 132.6 C , 17.8min
    ELF COOLELF CLASSIC: 133.3 C , 17.7 min
    EVANS NPO-R: 215 C , 16.4min
    FL PARAFLU 11: 132.7 C , 16.7min
    FUCHS FRICOFIN S: 133.1 C , 17.2min
    IGOL ANTIGEL: 132.4 C , 16.8min
    IP ECOBLU 100: 132.5 C , 16.6min
    LOCTITE ANTIFREEZE: 132.1 C , 17.2min
    MOTUL INUGEL EXPERT: 133.6 C , 16.9min
    REPSOL ANTICONGELANTE: 132.8 C , 11.4min
    SHELL GLYCOSHELL CONCETRATE: 132.2 C , 17min
    VALVOLINE ANTIFREEZE: 132.5 C , 16.4min
    YACCO LR ORGANIQUE: 136.2 C , 15.7min
    FUCHS FRICOFIN G12: 132.8 C , 16min
    REDLINE WATER WETTER: 127.8 C , 18min
    Στη συνεχεια παραθετω και καποια σχολια του περιοδικου:
    "Στη δοκιμη μας ξεχωρισε με διαφορα το evans npg-r με φαντασμαγορικα υψηλο σημειο βρασμου και ικανοποιητικο ρυθμο αποβολης θερμοτητας. Επισης, επειδη δεν εβραζε σχεδον με τιποτα στο φασμα 70-140 βαθμους, δεν σχηματιζε σχεδον καθολου φυσαλιδες στον πατο του δοχειου, με αποτελεσμα να απορροφα στο μεγιστο τη θερμοκρασια της ηλεκτρικης εστιας και να αυξανει τη θερμοκρασια του ταχυτερα απο τα υπολοιπα υγρα. Οτι πρεπει δηλαδη για μοτερ με εντονες υπερθερμανσεις και πολλα hot spots στο εσωτερικο τους.
    Αντιστρεφοντας τους ορους, το repsol anticongelante puro δεν ξεχωρισε για το σημειο βρασμου του, αλλα κρυωσε τουλαχιστον 30% γρηγοροτερα απο το μεσο ορο των υπολοιπων υγρων της δοκιμης. Αυτο το υγρο αποδεικνυεται "βαλσαμο" για μηχανοστασια με κακο εξαερισμο και μοτερ με μικρα ψυγεια.
    Τριτο στη δοκιμη μας ερχεται το συνθετικο yacco lr, που καταφερε να βρασει στους 136.2 και να κρυωσει σε 15.7 λεπτα.
    Το water wetter μειωσε τον τελικο χρονο ψυξης του νερου κατα 30sec, αποδεικνυοντας οτι πραγματι συνεισφερει στην ικανοτητα προσληψης και αποβολης θερμοτητας του νερου η, εν γενει, του ψυκτικου διαλυματος που χρησιμοποιουμε."

    Αυτα! Τα συμπερασματα δικα σας.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 20-06-10 στις 20:38

  2. The Following 5 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    Driver M (20-06-10), GiannisRob (20-06-10), Panos 316T (21-06-10), Vasilis (16-05-11), z3outofmind (21-06-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP