Γίνεται κανονικά, το ίδιο έχω κάνει εγώ. Έχω κρατήσει το μαμά διαφορικό του 2200cc και απλά αντικατέστησα τα ημιαξόνια του τρίλιτρου μαζί όμως με τα "κουπάκια - πολύσφηνο" τα οποία απλά θηλυκώνουν μέσα στο διαφορικό του 2200. Ουσιαστικά το πάχος των ημιαξονίων παραμένει ίδιο στα 38mm (αν πρόκειται για manual έκδοση σαμσάν) και στο 2200 και στο 3λιτρο, οι διαφορές έγκειται στο πολύσφηνο που μπαίνει στο διαφορικό το εξωτερικό πιατέλο που δένεται ο μπιλιοφόρος του ημιαξονίου έχει συνολική διάμετρο 86mm έναντι 80mm του 2200 και στις 6 βίδες που το πάχος του από 8mm του 2200 ανέρχεται πλέον στα 10mm. Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα με τους αριθμούς μου, απλά να ξέρεις πως ταιριάζει μια χαρά μιας και το έχω κάνει ήδη στο δικό μου (περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους μιας και τα μαμά ημιαξόνια του 2200 έχουν μεγάαααααλες αντοχές![]()