Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
Να πω γιατι πιστευω οτι χρειαζονται και πισω? Τα αυτοκινητα μας εχουν κατανεμητη πεδησης. Εστω οτι δυναμωνεις τα μπροστινα φρενα και δεν κανεις τιποτα με τα πισω. Στο φρεναρισμα θα σου κοψει δυναμη απο μπροστα προσπαθωντας να διατηρησει ισορροπιες μπρος πισω. Και τα πισω θα κουραζονται. Δε θα δεις ποτε τη δυναμη των μπροστινων φρενων σου γιατι τα πισω δεν θα ακολουθουν. Τα φρενα του 325 δεν ειναι μονο θεμα εμφανισης. Μεγαλωνει κατα ενα περιπου ποντο η ακτινα του δισκου. Μπορει η δαγκανα να μενει ιδια και να μην μπορει να ασκησει μεγαλυτερη δυναμη, ομως λογω ακτινας μεγαλωνει η ροπη που ασκουν. Κατι που συνεπαγεται ιδια μεν αντοχη στη χρηση αλλα πιο δυνατο φρεναρισμα χωρις να κουραζεις παραπανω τους δισκους και τα τακακια σου. Και σιγουρα αν ηταν ευκολο να μπουν τα φρενα του 330 θα ηταν ακομη προτιμοτερο.
προσωπικα δουλευα μπροστα 330 πισω 320.Τ α πισω δε ταλαιπωρηθηκαν ΠΟΤΕ.
Πισω ειτε 320 βαλεις ειτε 325 εισαι μια χαρα

Θεμα ειχα οταν δουλευα 316 μπρος πισω
(316 318 και 320 μπροστα ειναι ιδια.Για το 320 δε βαζω χερι στη φωτια)

Συμπερασμα αν αγορασες πισω 330 καντα τραμπα με 325 και θα εισαι αρχηγος.