-
Σχετικα με τη Μερσεντες, και τη συγκεκριμενη δηλωση. Εν ετει 1995, λοιπον, τα ηνια της Daimler-Benz ανελαβε ο κυριος Jurgen Schremp ο οποιος πιστευε οτι τα αυτοκινητα που πουλαγε παρα ηταν καλα και over-engineered για την τιμη που τα πουλαγε. Ετσι αποφασισε να ριξει λιγο την ποιοτητα για να αυξησει το κερδος, μιας και, ακομα και με χαμηλοτερη ποιοτητα κατασκευης, πιστευε οτι τα Μερσεντες θα παραμεινουν καλυτερα απο τον ανταγωνισμο.
Ελα ομως που τελικα δεν ηταν σωστος, και εβγαλε αυτοκινητα οπως η W-210 E-Class, η W-203 C-Class (pre-facelift), η W-220 S-Class και η πρωτη γενια ML, αυτοκινητα πανω στα οποια πατησε η BMW με τις 3,5,7,Χ5 και η Audi με τα αντιστοιχα αυτοκινητα, που μεχρι τοτε ειχαν απλα ικανοποιητικες πωλησεις. Ενω την εποχη που ο Schremp ηταν στην Mercedes, σχεδον διπλασιασανε τις πωλησεις του.
Το αλλο λαθος του Schremp, ηταν η αγορα της Chrysler, που λιγο πολυ κατεστρεψε οικονομικα την Mercedes και την αφησε πισω στον αγωνα της τεχνολογιας. Σκεφτειτε οτι μολις προσφατα παρουσιασε τον πρωτο V6 και V8 κινητηρα με αμεσο ψεκασμο, οταν η Audi φωναζει FSI εδω και χρονια.
Επομενως, οταν καποιος λεει οτι η μερσεντες εβγαλε επιτελους ενα αυτοκινητο, οπως πριν 20 χρονια, εννοει οτι εφτασε επιτελους το επιπεδο που ηταν εκεινη την εποχη. Εξαιρετικη ποιοτητα, υλικα, τεχνολογια, αποδοση, πρωτοπορια και ντιζαϊν.
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP