Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
ΟΛΑ παίζουν ρόλο.

Θέλετε να σου πω ποιες συσκευές κάηκαν σπίτι μου όταν, πριν ένα χρόνο, έφυγε λόγω κακοκαιρίας το ουδέτερο της ΔΕΗ από την κολώνα κι έφαγαν 380V τάση?

Όσοι μετασχηματιστές (επώνυμων συσκευών με προδιαγραφές και pedigree) ήταν made in China, ένα Vaio (το κορυφαίο τότε) επίσης made in China, ένα σετ Home cinema Altec Lansing made in China, ενας μηχανισμός γκαραζόπορτας Hormann (δήθεν γερμανικός) made in China, το multi-switch της δορυφορικής (δήθεν ισπανικό) made in China.

Θέλετε να σου πω και ποιες συσκευές δεν κατάλαβαν τίποτα παρά το γεγονός ότι ήταν στην πρίζα (μερικές και στις ίδιες πρίζες με συσκευές που ψήθηκαν) και παρά το γεγονός ότι την ώρα εκείνη λειτουργούσαν? Όλη η οικοσκευή (Miele), η τηλεόραση που έπαιζε εκείνη την ώρα (Pioneer), ενισχυτές κλπ όλα ΜΗ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ προελέυσεως.

Εμένα να με συγχωρείτε αλλά όταν πληρώνω ακριβά κάτι δεν αρκούμαι στις προδιαγραφές και το όνομα του κατασκευαστή του, θέλω να τηρούνται και οι τύποι ώστε να έχω και το κεφάλι μου ήσυχο.

Εγώ φίλε μου πάντως σχεδόν όποια τηλεόραση έχω ανοίξει από αυτές που είχα σπίτι (phillips και sony, μη φανταστείς τίποτα, τρελό, όσο ήμουν φοιτητής)made in china έβλεπα μέσα.

Όπως και στην πληθώρα << δυτικών >> προϊόντων.

Ναι είναι αλήθεια αυτό που λες.

Παράδειγμα.
Ένα καιρό έλυσα ΟΛΟ το εσωτερικό από το Ε30 για να τακτοποιήσω ηλεκτρολογικές αμαρτίες του πατέρα μου, αφαίρεσα 4 (ΤΕΣΣΕΡΑ) κιλά ΑΧΡΗΣΤΑ καλώδια.

Πολλές λαμπίτσες (ψείρες, καθώς και οι λαμπίτσες των πορτών έγραφαν επάνω made in W.Germany), όλα τα ηλεκτρικά επίσης, και ήταν σε άψογη κατάσταση.

Το θέμα είναι ότι η πληθώρα των συσκευών μαζικής παραγωγής, είτε είναι a/c είτε σίδερο ΔΕΝ παίζει να μην έχουν made in china ανταλλακτικό.

Ναι ΣΑΦΩΣ και υπάρχει διαφορά, αλλά το made in china δεν εφευρέθηκε τώρα, αλλά υπάρχει στην αγορά από το 90...

Τώρα μάλιστα που η Κίνα μπαίνει και στην αγορά οικοδομικών υλικών θα γίνει το ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ.

και μιλάμε για ΦΤΗΝΑ και αρκετές φορές ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΕΡΑ από ευρωπαϊκά, άσε που πολλά << βαφτίζονται >> ισπανικά...

Εγώ πάντως (με επιφύλαξη είναι η αλήθεια) τα εμπιστεύομαι.

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
Φυσικά και δεν είναι mercedes σαν τις άλλες. Η για την ακρίβεια, είναι σαν merc 30ετίας. Τεχνογνωσία για να φτιάξουμε σύγχρονα αυτοκίνητα όμως σίγουρα δεν έχουμε.
Οι προδιαγραφές είναι παντού οι ίδιες θεωρητικά (για ακριβώς ίδια μοντέλα, όχι για φίρμες γενικά αφού πχ η nissan βγάζει τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα στην κινεζική αγορά), αλλά στην πράξη υπάρχουν μεγάλες διαφορές, αφού οι έλεγχοι δεν είναι το ίδιο σχολαστικοί, το προσωπικό δεν είναι το ίδιο έμπειρο κλπ.Και φυσικά, η Κορέα δεν έχει καμία σχέση με την Κίνα σε ποιότητα προϊόντων που κατασκευάζονται εκεί, πιο πολύ με την Ιαπωνία συγκρίνεται.

Όταν λοιπόν έχεις φτηνά εργατικά χέρια, κατά κανόνα σημαίνει ότι τα χέρια αυτά είναι λιγότερο έμπειρα και εξειδικευμένα από κάποια άλλα, που είναι πιο ακριβά, διότι η τεχνογνωσία και η εκπαίδευση κοστίζουν και ο εργαζόμενος που έχει δώσει χρήματα για σπουδές κλπ, είναι αδύνατο να πληρώνεται όσο ένας απλός εργάτης. Και τέτοιοι στην Κίνα δε νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί, μόνο και μόνο για εξοικονόμηση κόστους. Ούτε τα εργοστάσιά τους κάνουν τις συνεχείς εκπαιδεύσεις, τα σεμινάρια κλπ που γίνονται στα κορυφαία εγοστάσια. Υπόψιν, δε λέω ότι δεν θα υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά δεν παύει να είναι ο κανόνας.
Και γενικά, για να μπορεί η Κίνα να έχει τόσο χαμηλές τιμές σε ορισμένα είδη, είναι προφανές ότι η ποιότητα κατασκευής είναι συνήθως από λίγο έως πολύ κατώτερη αντίστοιχων δυτικών κλπ προϊόντων. Το βλέπουμε και στα αυτοκίνητά τους που η διαφορά τιμής με τα Ευρωπαϊκά είναι μηδαμινή σε σχέση με τα μειονεκτήματά τους σε ασφάλεια, ποιότητα, τεχνολογία κλπ. Το ίδιο συμβαίνει και με διάφορα προϊόντα τεχνολογίας και πολλά ακόμα είδη. Δεν είναι άλλωστε μόνο τα φτηνά εργατικά χέρια (που στην Κίνα τα έχουν άφθονα) που καθορίζουν την τιμή ενός προϊόντος, αλλά και οι πρώτες ύλες και εκεί οι Κινέζοι δεν χρησιμοποιούν και ό,τι καλύτερο, αφού το κόστος παραγωγής θα αυξανόταν.
Τα κινέζικα προϊόντα πάλι που είναι καλής ποιότητας, εφάμιλλης των δυτικών, συνήθως απέχουν λίγο σε τιμή σε σχέση με αυτά.

Και στην τελική, αν η bmw θέλει να φτιάχνει τα αυτοκίνητά της στην Κίνα, θα έπρεπε να έχει πολύ χαμηλότερες τιμές, αφού δε μπορεί να εξοικονομεί τεράστια ποσά από εργατικά κλπ και ο αγοραστής σε Ευρώπη-Αμερική να πληρώνει το προϊόν σαν να είναι κατασκευασμένο στο Μόναχο, το Spartangsburg κοκ. Πάντως, αν το κινέζικο εργοστάσιο που θα κατασκευάζονταν οι bmw, είχε ακριβώς το ίδιο από άποψη εκπαίδευσης και εμπειρίας προσωπικό, γίνονταν οι ίδιοι αυστηροί (λέμε τώρα) ποιοτικά έλεγχοι και ήταν το ίδιο σύγχρονο με αυτά της Γερμανίας πχ, δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. Μόνο που το κόστος παραγωγής θα κατέληγε να είναι σχεδόν το ίδιο και θα υπήρχε και το διακοσμητικό made in China για ενθύμιο.
Γι'αυτό πιστεύω ότι η bmw δεν πρόκειται να κατασκευάσει αυτοκίνητα προορισμένα για Ευρώπη-Αμερική, στην Κίνα..
Αν είχες όχημα 30ετίας και έβλεπες την ποιότητα κατασκευής θα καταλάβαινες ότι δεν είναι τόσο υποτιμητικό. Τα αμάξια αυτά ΔΕΝ σπάνε, ΔΕΝ χαλάνε.-

Η BMW, MERCEDES κάθε εταιρεία κοιτάει το κέρδος της σε συνδυασμό με κάποια ποιότητα. Αν ήταν έτσι όλα τα γερμανικά θα φτιάχνονταν γερμανία (όχι από γερμανικά χέρια βέβαια, αλλά από ελληνικά και τούρκικα ).

Η τιμή των αυτοκινήτων όπως βλέπεις είναι ΕΝΤΕΛΩΣ πλασματικότατη (για να μη μιλήσω πιο αισχρά). Βλέπεις πως καταρρέει το όλο σύστημα με τις υπεραξίες.

Βλέπεις ότι τόσο καιρό χαζεύαμε τις τιμές των Γερμανικών σε Γερμανία και Αμερική, και ότι ΣΥΝΕΦΕΡΕ κάποιος να μπει στον κόπο να φέρει αμάξια από Γερμανία.

Πάντως με αυτά που ακούγονται στα φόρουμ για την αξιοπιστία των BMW (βλέπε τα 316/320 καθώς και ΠΛΗΘΩΡΑ πετρελαιοκίνητων) ίσως να έχει πέσει ΑΡΚΕΤΑ από θέμα αξιοπιστίας.

Επίσης τα σασί αρκετών κινέζικων, είναι ίδια σχέδια με παλιά ευρωπαϊκά της δεκαετίας του 90.

Δε ξέρω εγώ δεν θα είχα ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα να πάρω κινέζικο BMW.

Θα είχα πρόβλημα να πληρώσω τα ΕΔΩ λαμόγια, είτε είναι ιδιώτες που νομίζουν ότι το δικό τους BMW είναι χειροποίητο, είτε αντιπροσωπείες με το ΜΗΔΕΝΙΚΟ after sales και την τεχνογνωσία της δεκαετίας του 90, που όταν βγήκε η δεύτερη γενιά injection αυτοί κατάφεραν να ρυθμίζουν διπλό καρμπυρατέρ.

Αυτά είναι τα προβλήματα, δλδ η υποστήριξη ενός προϊόντος με 2δισεκατομύρια μετρητές και ηλεκτρονικά, και όχι τόσο η διασφάλιση της ποιότητας του. Γιατί ούτε η τεχνογνωσία της ταυλάνδης (σαν ταυλάνδη, όχι για τις εκεί επιχειρήσεις) θεωρώ ότι είναι ανώτερη της Κίνας.

Και συνεχίζω να πιστεύω ότι με την ΣΥΝΕΧΗ άνοδο της ποιότητας των κινέζικων (η οποία προκαλεί τέτοια φαγούρα στις ευρωπαϊκές εταιρείες που όποτε βρουν ευκαιρία σταυρώνουν τα κινέζικα προϊόντα) σε λίγα χρόνια θα έχουμε ακόμα ένα ΜΕΓΑΛΟ παίχτη στο παιχνίδι.