Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημέρα αγαπητέ!

Ίδιο μοτέρ έχω και γω σε E39, χρησιμοποιώ το ίδιο λάδι με εσένα απ' όταν το πήρα, με αλλαγές κάθε 10.000 χλμ περίπου με μικτή χρήση (πόλη και ταξίδια, ήρεμη και νευρική οδήγηση) και τελευταία φορά που βγήκε το καπάκι για να αλλάξω εκκεντροφόρο, το μοτέρ ήταν πεντακάθαρο μέσα. Γενικά, αν θες καθαρό μοτέρ αρκούν οι συχνές αλλαγές λαδιών, ότι λάδι και αν χρησιμοποιείς. Για την ιστορία, έχω και ένα Clio του 1990 στο οποίο ο πατέρας μου (που το πήρε καινούριο τότε) άλλαζε λάδια κάθε 7.500 χλμ και όταν μου το έδωσε, συνέχισα αυτό του χούι. Πέρισυ, γύρω στις 450.000 χλμ που βγάλαμε ψευτοκάπακο για να ρυθμίσουμε βαλβίδες, το μοτέρ ήταν πεντακάθαρο μέσα. Σημειωτέον ότι βάζω 10w40, συνήθως Elf ή κάτι αντίστοιχο, ότι έχει φθηνό στο μαγαζί με ανταλλακτικά που ψωνίζω.

Πάμε τώρα στην περίπτωση σου. Αν είσαι σωστός στις αλλαγές λαδιών και πάραυτα έχεις αυτή την εικόνα, μάλλον θέλεις καινούρια τάπα λαδιού, καθώς αυτή που έχεις δε στεγανώνει πλήρως, περνάει υγρασία στο μοτέρ γύρω από την οπή πλήρωσης λαδιού, αναμινγύεται με το λάδι και τοπικά έχεις αυτή την εικόνα.

ΥΓ, το 0w30 είναι όντως λεπτό για τους Μ54, ειδικά αν το ζορίζεις. Επίσης, με 40 βαθμούς θερμοκρασία το λάδι αυτό είναι σα νερό, φαντάσου στις θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητήρα. Επίσης, να ξέρεις ότι ο Β22 δεν έχει oil squirters στο κάτω μέρος των κυλίνδρων...
ολα τα υπολοιπα ειναι υποκειμενικα δικα σου και καλα κανεις και τα υποστηριζεις,γνωμη σου ειναι..το τελευταιο ομως μηχανικα και επιστημονικα που το στηριζεις? δλδ.ενα λαδι δεν αντεχει στους 40 βαθμους κελσιου και γινεται νερο,οποτε στους 140 πρεπει να εξαφανιζεται? εαν ενα λαδι αντεχει στους 140,που θελω να πιστευω οτι συμφωνουμε οτι αντεχει γιατι αλλιως θα παιρναμε το μοτερ στο χερι,πως γινεται νερο στους 40? πως ακριβως δικαιολογεις οτι η εξωτερικη θερμοκρασια παιζει ρολο σε ενα κλειστο κυκλωμα ,οποια και εαν ειναι αυτη 40-50 βαθμοι,οταν μεσα σαυτο το κλειστο κυκλωμα της μηχανης πιανει 140? πως επηρεαζουν οι 40 βαθμοι εξωτερικης θερμοκρασιας τους 140 εσωτερικης? τι ρολο παιζει το ψυγειο τοτε?

τα λαδια liqui moly top tech 4100 5w40 ειναι λαδια HC hydrocrack,παραγωγα πετρελαιου,η πιο φθηνη υλη,το mobil 1 esp 0-30,castrol 0-30,castrol 0-40 a3/b4 ειναι λαδια ΡΑΟ/ΕΣΤΕΡΣ ..δεν ειναι ολα τα 30αρια ιδιας ποιοτητας και αυτα που προτεινα ειναι πολυυυ καλυτερα απο τα 5-40 που βαζετε..τα αλλα 5-40 που προτεινα ειναι εφαμιλλα λογω καλης ποιοτικης βασης και προσθετων εφαμιλλα με τα 30αρια που προτεινα.
συμπερασμα:δεν λεμε ποτε τα 30αρια ειναι νερακια και τα 40αρια ειναι τα τελεια..δεν παει με το ιξωδες το καλυτερο,παει με το καλης ποιοτητας λαδι σε καθε ιξωδες..η ΓΕΝΙΚΕΥΣΗ παραπληροφορει..

εκτος αν οι μηχανικοι της πορσε που βαζουν στην 911,την cayenne και ολα τα μοντελλα της ειναι κατωτερα μηχανικα απο ενα 330 ,320 κ.λ.π. και θελουν να τα νερωσουν, γιατι σαυτα το ΟΕΜ λαδι ειναι mobil 1 esp 5-30,0-30 και 0-40 ...πουθενα 5-40.