Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ///Maniac Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγω θα εβαζα 5-40 τωρα και μολις πιασουν οι ζεστες 10-60... ειδικα εαν δεν το ταλαιπωρεις με πολυ σπορ οδηγηση με πολλες στροφες για παρατεταμενο χρονικο διαστημα.
οχι οτι το 10αρι λαδι δεν ειναι αρκετα λεπτορευστο στις εκκινησεις εδω στην ελλαδα τουλαχιστον αλλα ενα 5αρι ειναι σαφως καλυτερο.
Το 60αρι (μολις ζεσταθουν τα λαδια) θεωρω απευθυνεται για πιο καταπονητικη χρηση και θεωρω πως για απλες μετακινησεις και αν δεν το λιωνεις, το 40αρι ειναι ιδανικοτερο.
Εχω δει ανα διαστηματα πολλους ιδιοκτητες m3 evo με πανω απο 300 χιλιαδες χιλιομετρα που ισχυριζονταν οτι παντα εβαζαν το μαμα λαδι 10-40 η 5-40 και δεν ειχαν αλλαξει μεταλλα ποτε.

Αληθεια στα ε46 μ3 οταν ειχαν πρωτοβγει τι λαδι προτεινοταν απο τη BMW? Πριν σκασει το θεμα με τα μεταλλα και προτεινουν το 10-60? Ειλικρινα εχω απορια καθως οταν βγηκε το 46 εγω ακομα πηγαινα σχολειο.
Νομιζω πως λογω του 46 αυτοματα εφαρμοστηκε και στο 36, χωρις να υπαρχει ουσιαστικο προβλημα με τα μεταλλα στον s50.
Συμφωνώ. Η χρήση που κάνω είναι μια ζωηρή χρήση και όχι πάντα άλλα όχι και πίστα, άπλα είπα να πάω σε 5-50 για να έχω ένα λεπτότερο λάδι και να πιάσω και υψηλές θερμοκρασίες με το 50. Αν δεν κάνω λάθος αυτη δεν είναι η ιδιότητα ενός 5-50;