-
Kαλησπέρα παιδια.
Σε μ54β30 τι λετε να φταιει αν το αυτοκινητο θελει γκαζι για να παρει μπρος οταν εχει μεινει παρκαρισμενο καμια ωρα, ενω εχει δουλεψει για αρκετη ωρα και εχει ζεσταθει πληρως απο πριν ?
Οταν ειναι εντελως κρυο (πχ αν εχει μεινει ακινητο για 1 2 μερες) παιρνει κανονικα.
Εχει γινει μεγαλο σερβις με πολλα αναλωσιμα αλλαγμενα απο διαρροες σωληνακια κλπ...σε διαγνωστικο δεν βγαζει κατι και εχει αλλαχτει και το φιτλρο βενζινης που αν δεν κανω λαθος παει μαζι με το ρυθμιστη πιεσης...
Επισης bonus ερωτηση...μυριζει και σε κανεναν αλλον το μ54 του σαν καψούλι απο τα πιστολια που παιζαμε μικροι οταν το πλακωνει? Εχω παρατηρησει το ιδιο φαινομενο και σε μ54β22 με περιπου 200.000 χλμ και σε μ54β30 με περιπου 130.000 χλμ.
Ευχαριστω για τις αποψεις σας!
-
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP