Δεν θα διαφωνησω.
Αλλα ειναι απραδεκτο καινουργιος πολλαπλασιαστης απο το κουτι να δινει αλλα ρευματα σε καθε κυλινδρο.
Μπορω να το αποδειξω και στεκομαι πανω σε αυτο.
Τωρα, αν ο bosch κλασει σε 20.000 χλμ, οντως δεν εχει διαρκεια. Δεν σημαινει ομως πως και ο άλλος που μπορει να κρατησει 100.000 χλμ ειναι σωστος στη λειτουργια του.
Ο κακος σπινθιρας ειναι το Α και το Ω των προβληματων σε ενα μοτερ.
Αποκλισεις ανω της μοναδας δεν ειναι επιτρεπτες. Αλλοιως κατατας και τον χαλασμενο μεχρι να τα φτυσει εντελως.