Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 67

Θέμα: Project E39 money pit - Chapter 2: Ενδείξεις πίνακα οργάνων

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτα βλεπω και παω μπρος-πισω για εκεινο το 540 που εχω βαλει στο ματι.
    Ενα ζαμφορακι, ενα πολλαπλασιαστακι, ενα γ@μωκερατακι…
    Και δεν ειναι τοσο το κοστος, οσο η μ@λακια του να τρεχω στους μηχανικους καθε βδομαδα.
    Είναι οι δύο όψεις του νομίσματος, ταβάριτς.

    Η μιά όψη λέει ότι αγοράζεις ένα σύνολο πολύπλοκων μηχανισμών που οιονεί είναι όλοι χαλασμένοι, αποδεχόμενος ότι καθότι 20 χρονών και δεδομένου ότι όποια πέτρα και αν σηκώσεις από κάτω θα βρεις ανταλλακτικά για Ε39, συμβιβάζεσαι με το ότι κάθε τόσο θα τρέχεις δύο μεσημέρια για κάτι που εν τέλει κοστίζει 20€.

    Στην άλλη όψη το νόμισμα γράφει ότι "υπολόγισε κανά 5άρι χιλιάρικα σε preventive maintenance που λέει και ο Σρέτεν". Κοστίζει κάτι παραπάνω, αλλά θα έχεις ένα πραγματικά αξιόπιστο Ε39.

    Εγώ προσωπικά, βαριέμαι πραγματικά να τρέχω στα συνεργεία, ειδικά με τόση ζέστη. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί δεν άλλαξα και τα ζανφόρ όταν άλλαξα την υπόλοιπη ανάρτηση.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    PetrosD (01-07-22), S8N (20-06-22)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP