Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 19

Θέμα: 530i E39 Turbo

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ///Maniac Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολυ ωραιο!!
    Οταν το ειχες κομπρεσσορα τι σεταπ ειχες? Τι ανοχες εχει ο μ54 για κομπρεσορα με κλειστο μοτερ ?
    Ενδιαφερομαστε με το θειο μου να βαλουμε κομπρεσσορα σε 330 46αρι , συγκεκριμενα εχουμε βρει εναν schnitzer , ειναι πολυ light, ισα που φυσαει, και οπως λεει η schnitzer ειναι στα 295 αλογα αν θυμαμαι καλα.
    Έχω κι εγώ τις ίδιες βλέψεις, αλλά έχω αποκλείσει εξ' αρχής το Κιτ της Schnitzer για λόγους που έχουν συζητηθεί σε άλλο νήμα.

    Έχω δει πολλούς που φτάνουν και τα 400 με στοκ εσωτερικά. Νομίζω πως αυτό είναι το όριο.

    Πριν από χρόνια υπήρχε και ένας Βαλκάνιος με 560 ή 580 και στοκ εντόσθια, αλλά νομίζω πως κάποια στιγμή οι μπιελες απέκτησαν αλλεργία στο μπλοκ και αυτονομήθηκαν.

    Απ' ότι έχω καταλάβει, τα 330 τροχό είναι εφικτά και ασφαλή. Ο στροφαλοφορος του Μ54Β30 είναι σφυρήλατος και μάλιστα ο ίδιος με του αμερικανικού Μ3 (S52B32), τα πιστόνια και οι μπιελες είναι καλά, συνήθως αλλάζουν μόνο βίδες και πυρο όταν πρόκειται να φτάσουν ψηλά σε ιπποδύναμη. Τα βασικά είναι συμπίεση, αντλία λαδιού και τροφοδοσία.

    Για να παίξεις μέχρι τα 300 άλογα στον στρόφαλο, δεν χρειάζεσαι τίποτα πέρα από προληπτική συντήρηση στο κύκλωμα ψύξης και προληπτική επέμβαση στο παξιμάδι αντλίας λαδιού.

  2. The Following 5 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    BILL007 (07-09-21), DIMOARIS (24-06-23), Laggispower (07-09-21), nik200 (14-09-21), VanVIC (12-09-21)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP