Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 48

Θέμα: Αλλαγή μοτερ Ν40 σε Ν42?

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #34
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    489
    Thanked
    740
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λοιπον παλικαρια επανερχομαι μετα απο καιρο, μιας και λογο της καταστασης ολα πηγαν πισω και απο θεμα χρονου και απο οικονομικης αποψης!

    Το αμαξι ανεβηκε δυναμομετρο και στο πρωτο πατημα εδειξε στα 126 αλογα. Η αληθεια ειναι πως περιμενα ελαφρως παραπανω, αλλα οκ. Μετα απο την νεα χαρτογραφιση εγκεφαλου και καθως με ενημερωσε ο προγραμματιστης οτι το αμαξι δεν εχει βγαλει 100% την δυναμη του ανεβηκε στα 137 αλογα. Μου τονισε οτι το αμαξι "ξεμενει" απο καυσιμο στις μεσαιες και μετα αρπαζει και δινει μεχρι κοφτη, γι'αυτο τον λογο και δεν μπορει να βγαλει την παραπανω δυναμη. Το καταλαβαινω και εγω στον δρομο, εχοντας μεσα 5η αν πλακωθω στα φρενα και κατεβασω 2α και δωσω γκαζι κανει σαν κομπιασμα το αμαξι και μετα ξεκιναει και δινει.
    Μου ειπε οτι αυτο ειναι η απο μπεκ η απο αντλια καυσιμου. Θα τσεκαρω και τα δυο για να ειμαι σιγουρος και θα επιστρεψω για νεο ελεγχο οπως μου προτεινε.
    Επισης μου προτεινε οτι εφοσον εχει γινει πλεον το μοτερ 2λιτρο ιδανικο ειναι να βαλω και το χταποδι απο το 2λιτρο μοτερ, καθως του 1.6 ειναι πιο μικρο και μπουκωνει το μοτερ με τα καυσαερια.

    Οπως και να'χει παντως σιγουρα το αμαξι εχει αλλο αερα, πιο ανετο και λιγο πιο ευκολο στο παιχνιδι σε σχεση με πριν.. μην ξεχναμε οτι εχω 18αρες, ειναι βαρη σαν αμαξι και το μοτερ ηταν χαλια.. ακομα και τα 116 αλογα σιγουρα δεν ηταν 116 απο ενα σημειο και μετα, οποτε εμενα η διαφορα μου φαινεται τεραστια.

    Ενημερωνω προς καποιους φιλους που μου εχουν στειλει προσωπικο μηνυμα οτι, για την αναβαθμιση του μοτερ αλλαξα μονο στροφαλο και μπιελες απο το 2λιτρο δεν χρειαστηκε κατι αλλο. Αυτο μεχρι που εμαθα οτι το ιδανικο ειναι να βρω και χταποδι για ποιο σωστη ροη καυσαεριων και παραπανω αλογα. Επισης αλλαξα για προληπτικο λογο περισσοτερο και τον καταλυτη με εναν λιγο πιο ελευθερο και ενα τελικο κλασσικο look m3.

    (περασα ΚΤΕΟ κανονικοτατα για οποιον εχει απορια..!)

  2. The Following 6 Users Say Thank You to SoNiC_77Gr For This Useful Post:

    BILL007 (05-06-21), Georgebm (05-06-21), isou (04-06-21), nikos valvetronic (06-06-21), tolaros96 (05-06-21), Vassilis ///M (06-06-21)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP