Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mechanic Εμφάνιση μηνυμάτων
Οποτε αν εσενα ο κινητηρας σου σε φαση φουλ φορτιου χρειαζεται "30αρι" λιπαντικο και οι θερμοκρασιες λειτουργιας σου ΔΕΝ περνανε αυτες που εχει μετρησει/ορισει ο κατασκευαστης εισαι απολυτως οκ
ειτε το οδηγεις στο ντουμπαι τεληκιασμενος ειτε στο Svalbaard της Νορβηγιας (εκει δεν προλαβαινεις να κουμπωσεις 4η δεν εχει μεγαλους δρομους αλλα χαριν παραδειγματος).
Μονο απο τη στιγμη που επεμβαινεις στον κινητηρα σου, τοτε σηκωνει συζητηση το αν πρεπει η οχι να αλλαξεις ιξωδες/μαρκα.
Αυτο που δεν συκωνει συζητηση ειναι οτι το λαδι για τον κινητηρα ειναι οτι το αιμα για τον ανθρωπο, πρεπει παντα να ειναι στην καλυτερη δυνατη κατασταση και δεν υπαρχουν περιθωρια για ασκοπους πειραματισμους.
για αλλη μια φορα πολυ ενδιαφεροντα αυτα που λες και ευχαριστω ...ετσι οπως τα γραφεις μπακαλιστικα θελουμε για να καταλαβαινουμε
ειχα διαβασει στο ιντερνετ μια αποψη ,απο την οποια δανειστηκα αυτο που ειπα για τα πιο στενα σωληνακια οπου επιβεβαιωνε και αυτο που λες για την εξωτερικη θερμικρασια και ποσο ρολο παιζει στην επιλογη λιπαντικου.ενας αμερικανος που οδηγει ενα γραν τσεροκι στην βολιβια,λεει πως με ενα 5-30 ειναι σουπερ ευχαριστημενος και στα 40αρια που χτυπαει εκει και στα χιονια τον χειμωνα αναβαση και δεν ανεβαινει καθολου η θερμοκρασια.

και ηρθαμε ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ αυτου πoυ θελουμε ολοι να μαθουμε και εχουμε απορια.
για το πρωτο αριθμο τον μικρο και την επιλογη του μας νοιαζει και η εξωτερικη θερμοκρασια οποτε ολα καλα και κατανοητα. το 5αρι μας καλυπτει στην ελλαδα στις περισοτερες περιοχες.

σε φαση ΦΟΥΛ ΦΟΡΤΙΟΥ ΟΜΩΣ, οπως γραφεις ,πως εμεις ξερουμε ΤΙ ΙΞΩΔΕΣ χρειαζεται? αν χρειαζεται 30αρι,40αρι μεσα απο φασμα των 2 ( σε εμενα τουλαχιστον ) επιλογων που μας δινει η εταιρεια? ποια ειναι η σωστη επιλογη και καλυτερη? η' ειναι το ιδιο και εχει μικρη διαφορα?