Σωστες και λογικοτατες ερωτισεις
Συγκεκριμενα για τον κινητηρα που αναφερεις (διορθωστε please αν κανω λαθος) εχει integrated εναλακτη (ΟΕΜ ψυγειο) λαδιου.
Οποτε στη βελτιωση που αναφερεσαι αυτο που εχει γινει, (περαν της ευχαριστης αυξησης στην αποδοση ) εχεις ανεβασει τη ροπη, κατι που εχει επιτευχθει μεσω της υψηλοτερης firing pressure μεσα στους θαλαμους καυσεως, ανεβασες τη ροπη (και κατ'επεκταση την ιπποδυναμη), που αυτο με τη σειρα του σημαινει λιγο μεγαλυτερη μηχανικη και θερμικη καταπονηση στα κινουμενα μερη του κινητηρα σου.
Στο μεταξυ (διορθωσε με σε παρακαλω αν κανω λαθος) δεν εχεις αλλαξει εσωτερικα τον κινητηρα σου, κοινως αυτο που λεμε "κλειστο μοτερ", σωστα?
Τοτε το μονο που κατ'ουσιαν χρειαζεσαι ειναι λιπαντικο ηδιου αρχικου ιξωδες ιδιο με αυτο που εχεις αλλα με μεγαλυτερες θερμικες αντοχες, τοσο στη θερμοκρασια οσο και στους συνολικα θερμικους κυκλους που μπορει να διαχειρηστει.
Με πιο απλα λογια εχεις δυο επιλογες, ειτε αλλαζεις το πολυ καθε 5000χλμ ή 6 μηνες το 5-30 ή οταν το δεις να αρχισει να σκουραινει και να "σπαει" το ιξωδες του (αν εχεις αυτη την εξηκοιωση και ορεξη να λερωνεις τα χερια σου φυσικα).
Ειτε βαζεις 5-40 high performance λιπαντικο το οποιο θα το αλλαζεις καθε 200 ωρες λειτουργιας το πολυ (ας πουμε σε απλη γλωσσα max. 10.000χλμ ή μια φορα το χρονο) αναλογως φυσικα και τροπου χρισης κτλ.
Επισης καθε φορα που το βλεπεις να μαυριζει (οχι απλα να εχει σκουρηνει λιγο, καθως αυτο ειναι φυσιολογικο) και να μυριζει βενζινη, απλα κανεις αλλαγη ασχετως διανυθεντων χλμ.