Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 275

Θέμα: 5W-40 Λάδια επιλογή?

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    28-05-20
    Περιοχή
    Διονυσος
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    33
    Thanked
    27
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Το κεφαλαιο "λιπανση" ειναι κυριολεκτικα τεραστιο και απιστευτα δυσκολο να εξηγηθει, ακομα και στους "μηχανικους" που κανουν σερβις στα αυτοκινητα μας.
    Το σιγουρο ειναι οτι απο την ωρα που ανοιγεται η συσκευασια, (η οποια δεν πρεπει να υπερβαινει τα 2 ετη απο την παραγωγη) το πολυ ενα χρονο μετα πρεπει να αλλαχθουν. Υπαρχουν καποιες εξαιρεσεις αλλα δεν ειναι της παρουσης.

    Ταπεινη μου γνωμη, αν θελετε μην το εχετε τοσο ευκολο με τις αλλαγες τυπων λιπαντικου (ακομα και αν προκεται για την ηδια μαρκα) και αν πρεπει αυτο να γινει, πρεπει να κανετε "πλυση" κινητηρα. ΟΧΙ με χημικα αλλα με το ηδιο το καινουργιο λιπαντικο (αν θελετε με χαρα να σας περιγραψω τη διαδηκασια), καθως ολοι γνωριζουν οτι ακομα και να αλλαξουμε λαδι/φιλτρο τουλαχιστον το 1/4 της ποσοτητας του παλαιου λιπαντικου παραμενει μεσα στον κινητηρα κυριως στο αρχικο δυκτιο διανομης μετα το non return valve που βρισκεται στην ή μετα την αντλια λιπανσης.
    Οποτε καθε φορα που αλλαζουμε λαδια εξακολουθουμε να εχουμε "μιγμα" παλαιου/νεου λιπαντικου με ολα τα γνωστα συνεπακολουθα...


    Μπορουμε να γραψουμε βιβλιο επ'αυτου,
    το σιγουρο ειναι οτι η καθε περιπτωση αυτοκινητου πρεπει να εξεταζεται ξεχωριστα (κυριως λογω της χρισης που υποβαλεται).
    Επισης να γνωριζεται οτι το πρωτο πραγμα που κοιταμε στην επιλογη λιπαντικου, ειναι τα lubrication clearances που εχει ο κινητηρας μας, με βαση αυτο επιλεγουμε το ιξωδες.
    Στη συνεχεια με βαση τη χριση αλλα και τη συντηριση που ειμαστε διατεθημενοι να κανουμε στον κινητηρα μας, παμε σε μαρκες/τυπους κτλ...


    Συμπερασματικα καλο ειναι να γνωριζουμε τα εξης:
    1-Τα παλαιοτερα αυτοκινητα ειχαν/εχουν τελιως διαφορετικες λιπαντικες αναγκες αλλα και τα λιπαντικα της εποχης τους ηταν (συγχωρειστε το "μπακαληστικο" αλλα θελω να ειμαι κατανοητος) πολυ πιο συμβατα μεταξυ τους.
    2-Τα καινουργια λιπαντικα ειδηκα για τις προδιαγραφες γιουρο 5 και επειτα εχουν κανει μερικα βηματα "πισω" οσον αφορα τις ιδιοτητες τους (καθως καταντησαν να ειναι πολυ ακριβα και τωρα πια τα φτιαχνουν με φθηνοτερες μεθοδους πχ-σελ).
    Προσοχη στα low sups ειδηκα τα πρωτης γεννιας (ειμαστε +- στην τριτη τωρα).
    3-Η μηχανολογια ειναι η επιστημη της αληθειας (που η πραγματικοτητα το επιβεβαιωνει), 1+1=2 οχι 11 οχι τιποτε αλλο.
    Οσον αφορα τη λιπανση, υπαρχει το σωστο (δυστηχως λιγοι γνωριζουν και ακομα λιγοτεροι αφηνουν τον εγωισμο τους στην ακρη ωστε να μαθουν)
    υπαρχει το "συμβατο" (που ειναι το 70% που κανει ο μεσος χριστης κινητηρων)
    και υπαρχει το λαθος...
    Η πραγματικοτητα, (συναρτηση των πραγματικων συνθηκων αντοχων και χρισης ενος κινητηρα) δυστηχως φαινεται μακροπροθεσμα και ειναι κοστοβορα στις λαθος επιλογες.

    Ζητω συγνωμη αν ακουγομαι "βαρυς" αλλα απο σεβασμο στην εδω παρεα, ειμαι ειληκρινης.

  2. The Following 5 Users Say Thank You to mechanic For This Useful Post:

    bomberman 3.28 (11-09-20), dreamer (12-09-20), pilot (11-09-20), skaros (12-09-20), wheelman (10-12-20)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP