Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
Και μιας και που αναφερθηκε η σειρα 8100 της Motul να διευκρινισω οτι διαθετει εκτος απο το x-cess, το x-clean, το eco-clean και το eco-energy, τα οποια ολα ανηκουν στην 8100 σειρα με διαφοροποιησεις ωστε να παιρνουν εγκριση κατασκευαστων οπως LL 01, LL 04 κλπ για οσους θα ηθελαν το λαδι τους να εχει την προδιαγραφη που οριζει ο κατασκευαστης
μιας και θελω να φυγω απο τα καστρολ και να παω στα Motul φαινεσαι ενημερωμενος στην μαρκα.ποιο απο τους παρακατω τυπους ειναι ιδανικο για το δικο μου Ε87 1600? αλλαζω λαδια καθε 8-10.000 χιλ. και κανω 70-30% πολη-ταξιδια.εκτος πολης για 3000 χιλ . κυριως τωρα το καλοκαιρι μεσα στις υψηλες θερμοκρασιες το δουλευω κοντα στα 140-160 χιλ. ταχυτητα στα ταξιδια

https://www.opieoils.co.uk/p-881-mot...ngine-oil.aspx

https://d23zpyj32c5wn3.cloudfront.ne...pdf?1544463778

https://www.opieoils.co.uk/p-81849-m...ngine-oil.aspx αυτο εχει βαση εστερες οπως το 300 που χρησιμοποιεις εσυ? γιατι ειναι πιο οικονομικο αρκετα..

https://www.opieoils.co.uk/p-878-mot...ngine-oil.aspx

https://www.opieoils.co.uk/p-877-mot...ngine-oil.aspx

επισης τα Motul που λενε οτι ειναι 100% συνθετικα ,ειναι πραγματι η' οπως τα αλλα απλα μαρκετινγκ?

επιβεβαιωνω αυτο που εγραψες για τα λλ-01 και 04 γιατι ζητησα την γνωμη ενος ιντερνετικου καταστηματος απο εξωτερικο και ολα τα λαδια που μου προτεινε σχεδον ηταν λλ-01 παροτι το δικο μου λεει 04.αν θες δλδ. καλυτερη προστασια πας σε λλ -01? και αυτο που λενε οτι πρεπει να βαζουμε 04 λογω καποις σχεσης που εχει με τις βενζινες στην ευρωπη και τις επικαθισεις απο την καυση τους και γιαυτο χρειαζονται low saps? σημειωτεον οτι διαβαζω λεω ,δεν εχω εξειδικευμενη γνωση και θα ηθελα την αποψη σου,τι κερδιζεις τ,τι χανεις αν βαλω λλ-01 αντι 04.