Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 58

Θέμα: Supercharger Z4 e85 3.0i

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #28
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TOMIS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπερα!

    Ξερεις κατι?Οκ 4000 +εργατικα αλλα ο ενας μου λεει βαλτο καντο 350 αλογα και δε χρειαζεται να αλλαξεις τιποτα.

    Μετα ερχεται αλλος και μου λεει αν το κανεις 350 αλογα πρεπει να αλλαξεις φρενα,αναρτησεις,αμορτισερ κτλ.Αλλος μου λεει αλλαξε και διαφορικο και δισκοπλατο και ισως και τρομπα βενζινης.

    Αν τα βαλεις ολα κατω βγαινουν πολλα παραπανω απο 4000.Εκει καπου εχω χαθει..Και οταν λεω ο ενας και ο αλλος εννοοω εδω μεσα,φιλοι μου που χουν κανει μετατροπες και μηχανικοι.3 διαφορετικα συνεργεια μου ειπαν 3 διαφορετικα πραγματα....

    Οποτε αν δεν εχω καν κατι σαν μπουσουλα να ξεκινησω να ξερω τι θα μου βγει που να παρω την αποφαση.Κομπρεσορας σε αμαξι σαν το δικο μου θεωρω μηχανολογικα ειναι κατι που πλεον ειναι πολυ απλο μιας και το χουν κανει απειροι.

    λοιπόν, εγώ είχα κομπρεσσοράτο χρόνια και τώρα γίνεται τούρμπο απλά καθυστερεί λόγω κορωνομπυροιού. επίσης έχω προγραμματίσει πάρα πολλά παρόμοια αυτοκίνητα.
    αν θέλεις 350 αλογα και το αυτοκινητό σου δεν είναι κάποιο παρτάλι, αλλά συντηρημένο, δεν χρειάζεσαι τρελές αναβαθμίσεις. ούτε διαφορικό, ούτε δισκόπλατο. η τρόμπα βενζινης έχει 100 ευρώ.
    να μην τρομάζεις. όλοι ξεκινήσαμε από κάπου και όταν μπορούσαμε κάναμε αναβαθμίσεις. υπομονή και σωστές επιλογές.

  2. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    TOMIS (21-04-20)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP