Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PetrosD Εμφάνιση μηνυμάτων
Πρώτα απ' όλα θα σου πω εγώ τι θα έκανα μετά από 32 χιλιάδες χιλιόμετρα με τα ίδια λάδια.
Θα αγόραζα ένα φτηνό ημισυνθετικό λάδι και θα έκανα μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου. Θα τα κρατούσα στο αυτοκίνητο λίγα χιλιόμετρα, 500-1000 θα τα πέταγα και μετά θα έβαζα μέσα το καλό λάδι που είδα στη φωτογραφία. Και ξανά αλλαγή φίλτρου. Εγώ θα έπαιρνα φίλτρο MANN. Τώρα βέβαια τα άλλαξες τα λάδια, αλλά θα ήθελα να τα κοιτάξεις σε 300 χιλιόμετρα και να μας πεις τί χρώμα έχουν!

Για το καλοριφέρ, θα πρέπει να εξετάσεις την ηλεκτροβάνα, αν ανοίγει για να φέρει το ζεστό νερό μέσα. Θα πρέπει να πιάσεις τη σωλήνα που φέρνει τα νερά μέσα να δεις αν είναι ζεστή μέχρι πριν την ηλεκτροβάνα. Θα χρησιμοποιήσεις πολύμετρο στα καλώδια της ηλεκτροβάνας για να μετρήσεις αν έρχεται ρεύμα όταν γυρίζεις το διακόπτη θερμοκρασίας. (αν δεν κάνω λάθος είναι ίδια λειτουργία με το E30. Αν δεν είναι, τότε σου λέω βλακείες).

Για να ελέγξεις το θερμοστάτη:
1. Αν με κρύο κινητήρα βλέπεις να ζεσταίνεται το ψυγείο και τη βελόνα θερμοκρασίας να μην φτάνει τη μέση, τότε ο θερμοστάτης είναι ανοιχτός και δεν ζεσταίνεται αρκετά το μοτέρ.
2. Αν με ζεστό κινητήρα και τη βελόνα θερμοκρασίας στο κέντρο το ψυγείο είναι κρύο, τότε ο θερμοστάτης είναι κλειστός και θα υπερθερμανθεί το μοτέρ.
Και στις 2 περιπτώσεις πρέπει να τον αλλάξεις.

Αν συμβαίνει κάτι άλλο, περιέγραψέ το μας.
Καταρχην ευχαριστω για το ενδιαφερον και τις συμβουλες
Τα λαδια οπως ειπες και εσυ αλλαχτηκαν ηδη οποτε δεν μπαινω σε αυτη την διαδικασια.Το αυτοκινητο εχει ηδη κανει 1200 χλμ απο την αλλαγη αλλα δεν τα εχω κοιταξει ως προς το χρωμα,αυριο θα τους ριξω μια ματια...
Οσον αφορα το καλοριφερ δεν νομιζω οτι φταιει η ηλεκτροβανα που δεν φερνει ζεστο αερα μεσα.Αν οντως εφταιγε αυτη το αυτοκινητο θα σηκωνε κανονικα θερμοκρασια και απλα δεν θα εφερνε ζεστο μεσα (οπως οταν ειναι κλειστο εντελως) ενω τωρα σηκωνει πολυ παραπανω θερμοκρασια απο οτι κανονικα...
Κατα την γνωμη μου πιστευω (αν το σκεπτικο μου ειναι λαθος διορθωστε με) οτι εχει κολλησει ο θερμοστατης κλειστος οποτε δεν κανει κυκλωμα και δεν γυρναει τα νερα με αποτελεσμα να σηκωσει παραπανω θερμοκρασια το μοτερ,να φουσκωσει το κολλαρο και να το σκισει.
Δεν παει καπου αλλου το μυαλο μου...Αν καποιος σκεφτεται κατι αλλο η εχει κατι να προτεινει ελευθερα.
Αυριο θα παω να βγαλω το κολλαρο και τον θερμοστατη για να παω να παρω καινουργια να δοκιμασω...Αν γνωριζει κανεις για να αδειασω το παραφλου απο το ψυγειο εχει καπου βανα?Επισης αφου θα αδειασω το ψυγειο λεω να αλλαξω και το παραφλου.Να βαλω το κοκκινο G12 η παιρνει κατι αλλο?
Ευχαριστω πολυ!!!!