Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 68

Θέμα: Μελλοντικος κατοχος Ε34

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #27
    Εγγραφή
    28-11-14
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    977
    Thanked
    972
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Πρώτα απ' όλα θα σου πω εγώ τι θα έκανα μετά από 32 χιλιάδες χιλιόμετρα με τα ίδια λάδια.
    Θα αγόραζα ένα φτηνό ημισυνθετικό λάδι και θα έκανα μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου. Θα τα κρατούσα στο αυτοκίνητο λίγα χιλιόμετρα, 500-1000 θα τα πέταγα και μετά θα έβαζα μέσα το καλό λάδι που είδα στη φωτογραφία. Και ξανά αλλαγή φίλτρου. Εγώ θα έπαιρνα φίλτρο MANN. Τώρα βέβαια τα άλλαξες τα λάδια, αλλά θα ήθελα να τα κοιτάξεις σε 300 χιλιόμετρα και να μας πεις τί χρώμα έχουν!

    Για το καλοριφέρ, θα πρέπει να εξετάσεις την ηλεκτροβάνα, αν ανοίγει για να φέρει το ζεστό νερό μέσα. Θα πρέπει να πιάσεις τη σωλήνα που φέρνει τα νερά μέσα να δεις αν είναι ζεστή μέχρι πριν την ηλεκτροβάνα. Θα χρησιμοποιήσεις πολύμετρο στα καλώδια της ηλεκτροβάνας για να μετρήσεις αν έρχεται ρεύμα όταν γυρίζεις το διακόπτη θερμοκρασίας. (αν δεν κάνω λάθος είναι ίδια λειτουργία με το E30. Αν δεν είναι, τότε σου λέω βλακείες).

    Για να ελέγξεις το θερμοστάτη:
    1. Αν με κρύο κινητήρα βλέπεις να ζεσταίνεται το ψυγείο και τη βελόνα θερμοκρασίας να μην φτάνει τη μέση, τότε ο θερμοστάτης είναι ανοιχτός και δεν ζεσταίνεται αρκετά το μοτέρ.
    2. Αν με ζεστό κινητήρα και τη βελόνα θερμοκρασίας στο κέντρο το ψυγείο είναι κρύο, τότε ο θερμοστάτης είναι κλειστός και θα υπερθερμανθεί το μοτέρ.
    Και στις 2 περιπτώσεις πρέπει να τον αλλάξεις.

    Αν συμβαίνει κάτι άλλο, περιέγραψέ το μας.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PetrosD : 29-11-17 στις 12:58
    E30 318i

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP