επίσης τις διαμέτρους μην τις λαμβάνεις καθόλου υπόψιν σου. να λάβεις υπόψιν σου όλο το ποστ του Βαγγέλη πιο πάνω. ακριβώς όπως τα λέει είναι. όντας κούφια η αντιστρεπτική του csl παίζει να είναι το ίδιο πράγμα με τις άφτερ μάρκετ που είναι 6 δέκατα πιο λεπτές. το πιο σημαντικό όλων είναι το ότι δεν πρόκειται ποτέ να μπορέσεις να φτάσεις το setup του αυτοκινήτου σου κοντά στο csl για τους λόγους που εξήγησε ο Βαγγέλης πιο πάνω.
τέλος, το Μ3 δεν υποστρέφει. είναι από τα λίγα αυτοκίνητα που έχουν αυτό το πρόβλημα. θα υποστρέψει σε εντελώς λάθος χειρισμό, δλδ να φρενάρεις σε πολύ λάθος σημείο, με πολύ λάθος πάτημα του φρένου. αν φρενάρεις στο σωστό σημείο, το Μ3 θα κάνει τη δουλειά σωστά. αυτά που λένε στην Αμερική μπορεί να είναι σωστά, αλλά σκέψου πως οι Αμερικάνοι έχουν τάπητες ίδιους με τον τάπητα των Σερρών. όχι το δικό μας το σαπούνι.