Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #9
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κι ομως Βαγγέλη, αν διαβάσεις στο m3forum Μειώνεται η υποστροφή στο Μ3 με πιο χοντρή αντιστρεπτική μπροστα (και ειδικά σε συνδυασμό με ενα light χαμήλωμα και λιγο παραπανω καμπερ θεωρώ οτι θα ειναι ακόμα καλύτερα). Απλα πιστευω δεν θελει να την έχεις στη πιο σκληρή ρύθμιση την αντιστρεπτική.
    Την ίδια συνταγή χρησιμοποίησε η BMW στο CSL.

    Όταν ειχα παρει το αμαξι φορούσε bilstein κίτρινα Β6 με μαμα ελατήρια και το Μ3 ειχε φοβερό κράτημα αλλα κοπανουσε αρκετά για μένα (ακόμα και με τα 18αρια).
    Θελωντας λιγο χαμήλωμα και μια πιο άνετη ανάρτηση πηρα τη μεταχειρισμένη του Καζακου (αμορτισερ και ελατήρια schnitzer + ground control camber plates μπροστα).
    Νιώθω ομως οτι το αμαξι εχει περισσότερο body roll σε σχέση με τα Bilstein.
    Ετσι σκέφτηκα κάποια στιγμη να δω για αντιστρεπτική μπροστα ή για μπρος πισω.
    Πιστευω οτι δεν ειναι και καλο (ούτε θα το ήθελα φυσικα) να ειναι και εντελως απόλυτο. Γιαυτο σκεφτόμουν μονο για τη μπροστα για να ειναι πιο κοντα στο CSL set up.
    Για το χαμηλωμα δεν μπορω νσ σχολιασω μιας κ παντα δινει λιγο καλυτερη αισθηση κ βοηθαει στο να παρεις μεγαλύτερο καμπερ ...
    Το μεγαλυτερο καμπερ εννοειτε οτι βοηθαει ειδικα στην αρχικη υποστροφη ...
    Οποτε κ χωρις αντιστρπετικη θα πετυχεις αυτο το αποτέλεσμα.
    Αν κανεις αυτες τις αλλαγες κ μετα αλλαξεις αντιστρεπτικη , εννοειτε οτι οι λιγοτερες κλισεις δινουν αυτην την αισθηση αλλα τα αποτελεσματα οχι
    Δεν ειναι σωστο να αλλαξεις την ισορροπια του αυτοκινητου.
    Γενικοτερα σε ολα τα αυτοκινητα σκληροτερο μπροστα σημαίνει πιο ευκολη αρχικη υποστροφη , σκληροτερο πισω πιο ευκολη υπερστροφη .
    Μαλακοτερο setup ... περισσοτερη προσφυση .
    Τα παραπανω βεβαια ειναι σχετικα αναλογα με το οδοστρωμα ( πιστα , δρομος , ελληνικη ασφαλτος ) αλλα κ το βαρος κ την καταναμη βαρων στο αυτοκινητο.
    Η γνωμη μου ειναι καλυτερα κ τις δυο .
    Επισης να λαβεις υποψη σου οτι μπορει το csl να εχει μεγαλυτερη αντιστρεπτικη εμπρος απο το απλο αλλα ειναι κουφια κ εχει να διαχειριστει λιγοτερο βαρος , που παιρνει κλισεις απο αλλο υψος .
    Αν θες να πιασεις το setup του csl , πρεπει να φτασεις το βαρος του κ τις αναρτησεις του, κ στη συνεχεια τις αντιστρεπτικες του. Πραγμα αδυνατο.
    Αν παλι θελεις βελτιωση γενικοτερα αλλαζεις μπρος πισω με βελτιωτικες .
    Σκεψου να αλλαξεις ΜΟΝΟ πισω χαχαχα , σπαει πιο ευκολα πισω προσφυση κ παλι νομιζεις οτι εχει πιο πολυ προσφυση μπροστα

  2. The Following User Says Thank You to vagmag For This Useful Post:

    Thomelef (09-01-17)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP