Αυτό φίλε μου συμβαίνει γιατί οι περισσότεροι ιδιοκτήτες έχουν προσανατολιστεί σε αύξηση ιπποδύναμης αρκετά πάνω από τα εργοστασιακά νούμερα. Αυτό έχει ως επακόλουθο αυξημένες ζημιες και φθορές. Το ίδιο (και χειρότερα) θα γινόταν αν οι μισοί κινητήρες Bmw δούλευαν με αύξηση 50% της ιπποδύναμηςτους.
Φυσικά και δεν λέω ότι είναι οι πιο αξιόπιστοι κινητήρες που υπάρχουν, άλλωστε είναι γνωστές οι ιστορίες με την κατανάλωση λαδιου, αλλά να βγαζουμε άχρηστους κινητήρες που πραγματικά έχουν περάσει τα πάντα στο χέρι του κάθε βελτιωτη και έχουν αντεξει, είναι άστοχο.