Με πολλά είχα και δεν ήταν θέμα προηγούμενων ιδιοκτητών.... μερικά ήταν καινούργια....
Η lotus έβγαλε φλάντζα.... συνηθισμένο μεν ... έβγαλε θέμα δε...
Το impreza 1.6 sturbo (δυστηχώς ήταν μετατροπή από κάποιον Καλφακάκο όπως έμαθα μετά την αγορά, αλλά πωλούνταν από την επίσημη αντιπροσωπεία) , άναψε check engine το πρώτο απόγευμα.... και δε διορθώθηκε ... μέχρι που πωλήθηκε...
Το Subaru Forester 2.5 Xt (με 211 άλογα), έκαιγε λάδια από την πρώτη μέρα (αγοράστηκε καινούργιο) . 120.000 σε δύο χρόνια, αλλαγή λαδιών κάθε 5.000 χιλιόμετρα και όλο μου έλεγαν ότι θα σταματήσει να καίει (κάθε μήνα άλλαζα λάδια δλδ, και κάθε μήνα... ο δείκτης στο μηδέν....
Το 350Ζ έβγαλε αντλία βενζίνης...
Το yaris 1.3 MMT , στα 40.000 χιλιόμετρα (καινούργιο το πήραμε) , ΕΣΠΑΣΕ το δισκο βολάν... και δεν το έβαζαν στην εγγύηση... (αυτόματο... , δεν μπορούσαμε να το χαλάσουμε εμείς...)
Το Μ3 έσπασε...
Η boxster... έσπασε... στο ρελαντί σε φανάρι...
Μία 996 4s... coupe (όχι cabrio), στο πλύσιμο, έμπαζε νερά από παράθυρα και οροφή (μάλλον)... όχι βούρτσα... (επίσης ατρακάριστο μίας και ήταν από καινούργιο)...
Και άλλα πολλά... χαχαχαχα
Γενικά θεωρώ ότι όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα.
Είναι γενικότερα αξιόπιστα μηχανήματα, αν αναλογιστούμε ότι είναι μαζικής παραγωγής, και οι χρήστες (εμείς οι οδηγοί), είμαστε τόσο διαφορετικοί μεταξύ μας, τα συμπεριφερόμαστε με τόσο διαφορετικό τρόπο... που μου κάνει τρομερή εντύπωση, το πόσο λίγες είναι οι ζημιές...
Οπότε δεν ψάχνω το καλύτερο δυνατό ασχέτως τιμής, αλλά ένα καλό value for money...