Σίγουρα η τετρακίνηση είναι πιο ασφαλής σε δρόμους με χαμηλής ποιότητας άσφαλτο, σε κακές καιρικές συνθήκες κλπ. Γι'αυτό και στις χώρες της κεντρικής και κυρίως της βόρειας Ευρώπης πωλούνται πάρα πολλές τετρακίνητες bmw, είχα διαβάσει μάλιστα ότι τα xi μοντέλα είναι περισσότερα από τα quattro της audi, που σχεδόν μονοπωλούν το ενδιαφέρον των premium τετρακίνητων στην ελληνική αγορά.
Από εκεί και πέρα όμωςεξίσου σημαντικό στα πολλά χιλιόμετρα με την σωστή πρόσφυση, είναι κι ένα τιμόνι που να σου εμπνέει σιγουριά, αυτοπεποίθηση και ακρίβεια και αυτό η συντριπτική πλειοψηφία των audi-vw δεν το έχει, με αποτέλεσμα, εκτός από την αίσθηση που θυσιάζεται, το αυτοκίνητο να μην σου δίνει τη σιγουριά που απαιτείται για να το ζορίσεις, σε αντίθεση με τις bmw. Αυτό φυσικά δεν ισχύει για όλα τα τετρακίνητα, με αυτοκίνητα όπως τα evo να αποτελούν φωτεινά παραδείγματα, αλλά για τα αυτοκίνητα του group, για τα οποία γίνεται λόγος και στο συγκεκριμένο τοπικ άλλωστε (έστω και για άλλους τομείς όπως την ποιότητα, στην οποία πλέον δεν υπολείπονται συνήθως σε τίποτα από τις bmw) ισχύει σε μεγάλο βαθμό.
Πολύ σημαντική η τετρακίνηση λοιπόν σε δρόμους όπως τους δικούς μας, για ασφάλεια αλλά και ταχύτητα, ωστόσο δεν αρκεί από μόνη της.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong