-
Ο αφρος δεν ειναι η καλυτερη λυση. Ενα μπαλωμα ειναι για την μ@λακια που εκαναν κατα τον σχεδιασμο.
Η BMW σαν επισημη εταιρεια επρεπε να βρει μια μη επεμβατικη λυση, οχι κατ αναγκη την καλυτερη, και ετσι πιστευω κατεληξαν στον αφρο, καθως δεν μπορει να κοβει θολους η να κολαει λαμακια σαν official λυση στο προβλημα.
Η αποψη μου ειναι οτι πρεπει να γινει και δουλεια απο πανω για να εχουμε τα καλυτερα δυνατα αποτελεσμα. Μονο λαμακια απο κατω δεν νομιζω να μας δωσουν μονιμη λυση στο προβλημα
Καταλαβαινω ομως και αυτους που δεν θελουν να κοψουν απο πανω για οποιους λογους, κυριως ψυχολογιας και εμφανισης.
Οσοι βαζουν αφρο να εχουν υποψιν οτι σε περιπτωση που αποφασισουν να κολλησουν λαμακια απο κατω μεταγενεστερα, οι θερμοκρασιες που θα αναπτυχθουν κατα την διαρκεια της συγκολησης θα επηρεασουν τον αφρο που θα βρισκεται ηδη μεσα.
Η σωστη οδηγηση ειναι ενας ακομα παραγοντας που θα βοηθησει στο να μην ξαναεχουμε προβλημα με το πατωμα ακομη και μετα την επισκευη. Αμα ο αλλος ειναι σιδεροφαγος και σε καθε φαναρι φευγει ταπα με μονιμο wheel hoping, το πατωμα θα ξαναανοιξει.
-
The Following 4 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:
aimiliosbmw (07-01-16), BILL007 (06-01-16), chrisgiapz3 (07-01-16), VanVIC (09-02-16)
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP