Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
Επίσης σχετικά με το βίντεο και τον τρόπο οδήγησης που ο οδηγός στο ένα παλεύει με το τιμόνι, είναι άλλο πράγμα να πηγαίνεις όριο με την ιπποδύναμη και άλλο με τη ροπή.



Εκεί που ξυριζει το Μ, το άλλο έχει ξεφουσκωσει και έχει χάσει και το πικ της ροπής του.



Είναι λογικό το Μ να είναι πολύ πιο επιθετικό μ τα παραπάνω άλογα και τη μικρότερη ροπή.


Θωμά μην ξεχνάμε ότι έχουμε πλέον περάσει στην εποχή των turbo καλώς ή κακώς (αυτό δεν το εξετάζουμε τώρα), που σημαίνει φουλ ροπή και για το Μ3/4 αλλά και φουλ ιπποδύναμη για το D3....
Επίσης να αναφέρουμε ότι το κράτημα των Alpina είναι υποδειγματικό μιας και εκτός από ελατήρια/αναρτήσεις έχουν και μπλοκέ διαφορικό.
Γίνεται αντιληπτό λοιπόν ότι τα Alpina είναι εντελώς διαφοροποιημένα από τα αντίστοιχα αυτοκίνητα των διάφορων βελτιωτικών οίκων μιας και ότι τοποθετείται πάνω τους φέρει την υπογραφή του εργοστασίου. Αυτό μου λέει πολλά