-

Αρχικό μήνυμα απο
pilot
Για να δω τα σχολια!
Το σχόλιο είναι προφανές...κάτι που άλλωστε ξέρουμε όλοι όσοι έχουμε οδηγήσει διάφορα Μ των τελευταίων 2-3 γενιών: "It lacks refinement..."
Στην προσπάθειά της το M Division να μεταμορφώσει κάθε φορά μία απλή 3άρα (ή 5άρα, ή Ζ, κλπ..) σε sportscar, και το sportscar αυτό να έχει τιμή στα 2/3 ενός 911 ας πούμε, καμιά φορά καταλήγει σε ένα σύνολο που προκαλεί αντικρουόμενες εντυπώσεις. Και αυτές οι εντυπώσεις οφείλονται στο ότι ναι μεν ένα Μ μπορεί να έχει το τέλειο μοτέρ, το τέλειο διαφορικό, το εξαιρετικό κιβώτιο, την εξελιγμένη ανάρτηση, κλπ....όλα αυτά τα "τέλεια" μεμονωμένα μηχανικά parts όμως δεν δένουν ιδανικά στην ολοκλήρωσή τους - οπότε they lack refinement & fine tuning θα προσέθετα εγώ.
Από το video είναι φανερό το πόσο παλεύει με το τιμόνι ο τύπος με το Μ3 για να κάνει τελικά χειρότερο γύρο από το D3 το οποίο πηγαίνει με κινήσεις σχεδόν χάδι...
Είμαι σίγουρος πως αυτή η νευρικότητα του Μ3, αλλά και η υποδεέστερη ποιότητα κύλισης του οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στο γεγονός ότι πλέον στα Μ3-Μ4 το υποπλαίσιο του διαφορικού δεν εδράζεται με σινεμπλόκ στο Πλαίσιο....αλλά απευθείας σε αυτό.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]

-
The Following 2 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:
diosak (22-12-15), stef (21-12-15)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP