Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
Αμα ειναι να δωσεις 18 χιλιαρικα μονο για το μοτερ + λεφτα για περιφεριακα οπως αναρτηση φρενα κτλ, που θα τα χρειαστει σε αυτα τα αλογα, πουλα το και παρε ενα Ε92 335 DCT, βαλτου ΦΠΕ και ενα μπλοκε και θα εισαι αρχοντας.

400+ αλογα διπλοσυμπλεκτο, με 60+ κιλα ροπη ειναι δυσκολος αντιπαλος και περνιεται απο πολυ ακριβοτερα και δυνατοτερα συνολα.

Τουλαχιστον εγω αυτο θα εκανα αν ειχα το προαναφερθεν budget

Νομιζω 8.900 κοστιζει ο κινητηρας μαζι με φρενα, σασμαν, ηλεκτρικα... Οχι οτι θα τα εδινα τοσα πολλα... Αλλα αν βρισκοταν καποιο n54 σε λογικη τιμη γιατι οχι... Το θεμα ειναι οτι αυτη η μετατροπη γινεται και ειναι ακομα πιο ευκολη απο v10 και το σημαντικοτερο οτι περναει tüv... Επισης ειμαι σχεδον σιγουρος οτι τετοια μοτερ βρισκεις στην Γερμανια ευκολα... Το μονο που κραταω απο αυτην την προσφορα ειναι η εργασια και το tüv... Παρεπιπτωντος για m3 με ειπε ο συγκεκριμενος οτι κοστιζει η εργασια 3.500...


Sent from my iPhone using Tapatalk