Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 43

Θέμα: Πρόβλημα μετά από επισκευή σε M54B30.

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #35
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο JiMk86 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εννοείς ότι βάση Zeca το βλέπεις το μοτέρ, έτσι κ έτσι?
    Πάω με τον μπούσουλα των αποκλίσεων. Το ιδανικό είναι να παίζεις 2-3%.
    Μέχρι 5% παλεύεται αλλά είσαι περπατημένος.
    Απ εκεί και πάνω αρχίζουν τα νούμερα.
    Μέχρι το 10% θα έχουν ανατιναχθεί όλα.

    ΥΓ οι παραπάνω γνώσεις προέρχονται καθαρά από τον αουντάκια αδερφό.
    Σε κάθε αλλάγη λαδιών μετράει και μια συμπίεση να δει αν όλα είναι οκ
    Δεν έχω προσωπική εμπειρία και δεν ξέρω αν τα νούμερα μπορούν να μεταφερθούν αυτούσια σε έναν κινητήρα bmw.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 22-10-15 στις 19:51

  2. The Following 4 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    A8hnaios (22-10-15), BILL007 (22-10-15), nikos valvetronic (25-10-15), wheelman (22-10-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP