Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 43

Θέμα: Πρόβλημα μετά από επισκευή σε M54B30.

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #34
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εκαιγες πολύ λάδι πρίν?
    Όταν η κατανάλωση είναι μεγάλη επηρεάζει τα νούμερα.
    Μηπως κάποιο κύλινδρο τον μετρήσατε 2 φορές?
    Και έδειξε και άλλα νούμερα στα 2 τσεκ.

    Σίγουρα το 2ο διάγραμμα είναι καλύτερο από το 1ο(έχει και σωστό αριθμό κυλίνδρων).
    Στο πρώτο τα σκαμπανεβάσματα είναι τρελά. Φως φανάρι οτι έχεις να κάνει με μοτερ που είναι με το ένα πόδι στον τάφο.

    Οι αποκλίσεις είναι σαφώς μικρότερες στο 2ο.
    (Μην εστιάζεις στις απόλυτες τιμές. Τις αποκλίσεις τσέκαρε.)
    Παρόλα αυτά ο κύλινδρος 5 αν τον συγκρίνεις με τον 6 έχουν διαφορά... Πόσο, 0,75 bar είναι?
    Κάπου στο σκάρτο 6% με βάση τα δεδομένα που έχεις.
    Χμμμ... οριακή δεν είναι η απόκλισή σου?
    Και πριν 1λίτρο στα 1000... με 10W60

    Εννοείς ότι βάση Zeca το βλέπεις το μοτέρ, έτσι κ έτσι?

    Θα μας βοηθούσε μέτρηση από zeca από ίδιο κινητήρα... έχει κανείς? Mormon κάνε ένα καλό...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη JiMk86 : 22-10-15 στις 19:37
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP