Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 43

Θέμα: Πρόβλημα μετά από επισκευή σε M54B30.

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #21
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δίνει κανονικά oversize έμβολα και ελατήρια η bmw.
    https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=11_2925
    Ο κύλινδρος είναι νικασιλ, το οποίο όμως έχει πάχος και παίρνει κανονικά επισκευή.
    Και ρεκτιφιέ και βούρτσισμα εννοείται.

    Παραυτά έχω ξανακούσει ιστορίες τύπου δεν παίρνει τίποτα.
    Δεν ξέρω γιατί.
    Το nicasil δεν έχει πάχος . Μια διαδικασία επίστρωσης ειναι ώστε να αποκτήσει επιφανειακή σκλήρυνση το τοίχωμα των κυλίνδρων. Κάτι σαν το νικελωμα δηλαδή. Δεν υπάρχει περίπτωση να υφίσταται nicasil επιφάνεια μετά από ρεκτιφιε.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (23-10-15), ghost-rider (23-10-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP