Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 43

Θέμα: Πρόβλημα μετά από επισκευή σε M54B30.

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #12
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οπως στρωνει ενα ρεκτιφιαρισμενο δλδ.
    Εχω ακουσει οτι οταν δεν κανεις καθαρισμα(βουρτσισμα) θελει πολυ περισσοτερα χλμ (7-10.000)με λιγες στροφες για να εχουν ελπιδες να πατησουν τα ελατηρια.
    Βεβαια δεν ξερω αν ειναι σωστο.
    Ακολούθησα όλες τις κατευθύνσεις του μηχανικού μου, το έχω αναφέρει πάνω από 2-3 φορές...

    Σε κάποια φάση τσίμπησε κ λίγα νερά το αμάξι κ χρειάστηκε να συμπληρώσω 2 φορές μέσα σε αυτά τα 10.000χλμ πριν γίνει το οτιδήποτε η στάθμη νερού ήταν ακλόνητη από τη μέρα που το αγόρασα. Παίζει ρόλο αυτό σε κάτι? εσύ είχες θέμα?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη JiMk86 : 20-10-15 στις 22:58
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP