Δεν υπαρχει θεμα για διαφορετικες γραμμες παραγωγης. Δεν συμφερει. Εδω τωρα εχουν ευελικτες γραμμες παραγωγης για να βγαινουν απο την ιδια γραμμη αυτοκινητα διαφορετικης κατηγοριας. Πιθανον να υπαρχουν διαφορες σε αυτοκινητα που κατασκευαζονται σε αλλες χωρες, οπως πχ η τουρκια για τα ΜΒ. Αλλα Και αυτο δεν το πιστευω. Γιατι σε αυτους δεν τους κοστιζει ουσιαστικα η καλη κατασκευη. Οπως δεν τους κοστιζει σχεδον τιποτα ο εξτρα εξοπλισμος. Τρικ για να μας παιρνουν λεφτα ειναι. Οπως δε θα τους κοστιζε και τιποτα να μας δινουν ενα 316 που να εχει ολα τα μηχανικα απο 330 πλην της μηχανης. Αλλα μετα πως θα δικαιολογουσαν την διαφορα τιμης? Και κατι τελευταιο για τα αυτοκινητα γερμανιας. Οι βασικες τους εκδοσεις ειναι τελειως γυμνες. Το ειχα ψαξει οταν ηταν να παρω αμαξι, γιατι φυσικα για καινουριο δεν τα σκαγα. Εκτος αυτου κοιταζοντας απο κατω τα σημεια που δεν εχουν βαφη(ρεγουλατοροι ευθυγραμισης κλπ) ηταν ολα σαπια. Τελος οι Γερμανοι αλλαζουν λαδια καθε 20.000κμ. Μετα εμεις περνουμε το αμαξι κ απορουμε γιατι καιει λαδι, γιατι ακουγεται σαν ντιζελ οταν παιρνει μπροστα κλπ... γιατι με αλλαγες καθε 20.000 αυτο στα 80.000 κμ ειναι ρεταλι, γι αυτο. κ ας μην εχει πατηθει. Οι συχνες αλλαγες λαδιων ειναι ο μονος τροπος να κρατησεις το μοτερ σου, κ αν ψαξεις λιγο θα βρεις ελληνικο αμαξι που να τα αλλαζε καθε 10.000κμ. Και που στα 2.000κμ εκανε την 1η του αλλαγη λαδιων. Αυτοι ειναι οι λογοι που κανουν καποιους να τονιζουν οτι το αμαξι ειναι ελληνικο.