Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Atsa linos Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπερα και απο εμενα σας διαβασα ολους με πολυ προσοχη και θελω να πω και εγω την ταπεινη μου γνωμη,,,,,,
ειδα να γινονται συγκρισεις του ειδους εκει κανει τοσο εδω γιατι τοσο? εκει κανει τοσο USA ας πουμε γιατι εχουν πρωτον βιομηχανια και δευτερον προμηθευουν τους φριτς( γερμανους με πετρελαια ) εμεις τι τους δινουμε ηλιο κοπανιστο?? δεν θελουνε για αυτο και μας εχουν βαλει στα 4 γονιπετη,,,,,,,φυσικα και ισχυει οτι ο εδω αντιπροσωπως μας κανει πλακιτσα ολικης και παιζει με τον πονο μας,,,,,αλλα και αυτος θυματακι ειναι χωρις να το εχει παρει πρεφα οταν το παινει φυσικα ειναι αργα,,,,,,,κανεις δεν σταθηκε στο εξης ¨¨ τα εδω εισαγωμενα αυτοκινητα ειναι για κλωτσιες κακι γιατι το λεω αυτο?? γιατι ειδα κατι με τα ιδια μου τα ματια,,,το ξερετε οτι εχει αλλη γραμη παραγωγης η BMW για τις τριτοκοσμικες χωρες και μεσα σε αυτες ειμαστε και εμεις??,,,να καλα διαβαζετε ,,για αυτο οταν βλεπω καποιον να γραφει οτι πουλαει bmw η καποιο αλλο αυτοκινητο και αναγραφει με καμαρι οτι ειναι ελληνικης αντιπροσωπιας εγω γελαω μεσα μου,,,
γερμανικες προδιαγραφες σημαινει οχι πολλα εξτρα αλλα πολλα δεσιματα στο σασι και της ηλεκτροποντες δεστε οτι πολλα ακομα και m 3 δεν εχουν καν ναβι,,ουτε ηλεκτρονικο κλιματισμο τι να τον κανουν να τον αναψουν ποτε??? το καλοκαιρι που το βραδυ εχει 18 βαθμους στην καλυτερη?? εμεις λοιπον τα ψυριζουμε ολα και κοιταμε το πουλ μουρ ( πουλαω μουρη) ο γερμανος παει με ασφαλεια τον δρομο γιατι εχεισ δρομους...εχει αυτοκινητο,,,εχει νοοτροπια,,,,και το κυριοτερο βιομηχανια και πουλαει οσο θελει και οπου θελει ,,,και μην θεωρηθει οτι τους παω φριτς του κερατα ειναι,,,αλλα εχουν οτι δεν εχουμε εμεις ,,,,αυτος δεν θελει να μαυριση το καλοκαιρι θελει να δουλευει και να απολαμβανει μετα ,,,,,,,γιατι σε αυτους υπαρχει μετα ,,,,σε εμας οχι ,,,,,
τα λεμε να ειστε ολοι καλα ,,,,,,,
Όπως λέει και ο Λευτέρης, δεν υπάρχει αυτό.

Β κατηγορίας BMW δεν υπάρχει και στο λέω γιατί έχω επισκεφτεί και γνωρίζω τις γραμμές παραγωγής. Η γραμμή παραγωγής είναι 1 σε κάθε εργοστάσιο, ανεξαρτήτως εξοπλισμού. Δηλαδή στο Dingolfing ή στο Μόναχο, στα 250 κομμάτια που παράγουν το καθένα τη μέρα, είναι ανάμικτα με προδιαγραφές Αμερικής, Ρωσίας, Γερμανίας, Ελλάδας κοκ. Ο εξοπλισμός που μπαίνει στο καθένα φαίνεται στο μόνιτορ που υπάρχει πάντα πάνω από το προς συναρμολόγηση όχημα και η χώρα προορισμού είναι κολλημένη πάνω στο παρπρίζ σε ένα αυτοκόλλητο.

Οι αντιπροσωπείες του κάθε κράτους επιλέγουν τον βασικό εξοπλισμό σε 2 ή 3 επίπεδα (comfort-exclusive-sport) και το αυτοκίνητο έρχεται "φτωχό" πχ. BMW Hellas, ή "πλούσιο" πχ. BMW CA (Canada) και δεν το κάνουν επειδή θέλουν να το φέρουν "φτωχό", το κάνουν επειδή στο Ελλαδιστάν της EU, κάποια επίπεδα εξοπλισμού που στη Γερμανία και αλλού θεωρούνται στάνταρντ, ή έχουν ένα στάνταρντ κόστος, στην Ελλάδα το κόστος αυτό πολλαπλασιάζεται γιατί υπόκεινται σε ειδική φορολόγηση πολυτελείας κατά την εισαγωγή τους (όπως πχ δερμάτινο σαλόνι, navi, οροφή κλπ)