
Αρχικό μήνυμα απο
turbodog
Στα 10Κ ηταν λογικο και επομενο να φυγει. Τσαμπα δεν ηταν αλλα ηταν σε αρκετα χαμηλη τιμη για την κατασταση του. Αυτο το τσαμπα εχω βαρεθει να το ακουω. Το 2010 πουλαγε καποιος στα 30...τσαμπα το δωσε, το 2011 στα 25 ακουγα παλι τσαμπα το εδωσε, το 2013 που εδωσα το δικο μου στα 15 παλι ακουγα τσαμπα το εδωσα.
Αυτες ειναι οι τιμες πανω-κατω και ετσι εχουν διαμορφωθει οχι απο τους πωλητες αλλα απο τους εν δυναμει αγοραστες στην συγκεκριμενη χρονικη περιοδο. Ολοι θελουν να πουλησουν ακριβα και να αγορασουν φτηνα. Αυτο δεν γινεται. Σποραδικα παρουσιαζονται καποιες εξαιρεσεις του κανονα, οι λεγομενες ευκαιριες και αν ειμαστε τυχεροι υπαρχει πιθανοτητα να παρουμε ενα καλυτερο και πιο προσεγμενο αυτοκινητο στην διαμορφωμενη τιμη αγορας για την συγκεκριμενη χρονικη περιοδο.
Τωρα αν ο αλλος θελει να πουλησει το Ε46 Μ3 20Κ αυτο ειναι φυσικα δικαιωμα του. Δεν διαμορφωνει ομως αυτος την τιμη πωλησης του αυτοκινητου του.
Σαν ενα παραδειγμα ακομη για το ποιος διαμορφωνει την τιμη αγορας κοιταξτε μια ματια στα Cayenne.Ενα αρκετα ακριβοτερο αυτοκινητο απο το Μ3 αλλα λογω της ελαχιστης ζητησης εχει διαμορφωσει τιμες χαμηλοτερες απο το Μ3 σαν μεταχειρισμενο. Ενα κατα τα αλλα καλο αυτοκινητο αλλα αρκετα παρεξηγημενο στην Ελλαδα με μηδενικη ζητηση λογω συνθηκων.