Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bazil Van Sinner Εμφάνιση μηνυμάτων
Βασικά ό μόνος χώρος που προβλέπετε να βγάλεις τις πινακίδες κυκλοφορίας και να κάνεις ότι σου καπνίσει είναι οποιαδήποτε πίστα
Απο τα γραφόμμενα σου αντιλαμβάνομαι ότι δεν είσαι συχνός χρήστης της Εγνατίας,όποτε δεν την "κατέχεις" κι 'ολας.Μιλάω ώς λάτρης αυτού του δρόμου και πολύ τακτικός χρήστης της ανατολικής της πλευράς.Να επισημάνω ότι αυτή την εποχή γίνονται αρκετά έργα πάνω της.
Η μόνη πινακίδα που μπορείς λίγο να το διαπραγματευτείς σε ενδεχόμενο έλεγχο είναι η μπροστινή,για την πίσω δεν το συζητάω καν είναι σαν κλεμμένο! και σαν κλεμμένο μπορεί να σου συμπεριφερθεί ο οποιοσδήποτε άλλος οδηγός που θα συναντήσεις και επειδή θα πηγαίνεις τέρμα και χωρίς νούμερα να καλέσει την τροχαία για παράδειγμα

Το λοιπόν όσο ποιο αργά τόσο πιο άδεια,στο ύψος της Καβάλάς έχει σοβάρα έργα και πρόβλημα στον τάπητα,στην ευθεία της Βέροιας έγινε και τώρα τελευταία σοβαρό ατύχημα ...

Φόρας την ζώνη σου,τις πινακίδες σου και με πάρα πολύ προσοχή απολαμβάνεις μιά απο τις καλύτερες διαδριμές στην Ελλάδα.










υγ:αυτό που έγραψες πιο πάνω περί καλύτερων φρένων και λοιπά δεν το λαμβάνω καθόλου υπ'οψιν
Τη διαδρομή Θεσσαλονίκη-Πρέβεζα και αντιστρόφως την κάνω περίπου καθε τρεις μήνες. Ο δρόμος Γιάννενα-Πρέβεζα (εκτός Εγαντίας) είναι χάλια αλλά το κομμάτι μέχρι τα Γιάννενα το απολαμβάνω. Τελευταία φορά έκανα τη διαδρομή από Μάλγαρα μέχρι Γιάννενα σε μία ώρα και είκοσι λεπτά. Αριστερή λωρίδα συνέχεια και πάντα πάνω από 220. Πριν μια βδομάδα όμως γνωστός μου με παρόμοιο βαρύ πόδι έλαβε ταχυδρομικώς το πρόστιμο με τη φωτό από την Εγνατία από ταξίδι που είχε κάνει τον Οκτώβριο!

Ε πως να το κάνουμε τα 130 είναι πολύ λίγο. Οι γερμανοί δηλαδή είναι πιο έξυπνοι με τα autobahn? Το πολύ πολύ να πιάσω ένα κομμάτι ύφασμα από το πίσω καπώ και να το αφήσω να αιωρείται πίσω σαν μπέρτα για να κρύβει την πινακίδα.