Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
Παντα ο εσωτερικος τροχος στριβει περισσοτερο απο τον εξωτερικο..
Σριβεις δεξια,ο δεξης κοβει περισσοτερο..
Στριβεις αριστερα,ο αριστερος..
Παντα ομως κοβουν το ιδιο στο τερματους.

Μηπως βγαλατε τον βραχιονα τιμονιου(pitman arm) και δεν τον βαλατε στο
κεντρο?
Ραμφος(λαθος ορολογια) ειναι τα δυο διαμικη δοκαρια που κατω τους δενει η γεφυρα ,που εχει το συστημα διευθυνσης..
Χίλια ευχαριστώ για τις οδηγίες! Τελικά είχα δίκιο. Ο λαστιχάς δεν είχε ιδέα από ατέρμονα. Πήγα το αμάξι σε λαμαρινά και μέσα σε πέντε λεπτά τον έφερε στα ίσια.

Όσο για τη γωνία κάμπερ το αμορτισέρ έχει στραβώσει λίγο εκεί που βιδώνει στο θόλο. Προς το παρόν δεν ξέρω τι θα κάνω με αυτό. Ο λαμαρινάς είπε ότι μάλλον είναι από πτώση σε λακούβα με ταχύτητα. Σε λακούβα με ταχύτητα δεν έχω πέσει ποτέ αλλά μια φορά στη Θεσ/νικη όταν ακόμα δεν ήξερα καλά τους δρόμους πέρασα πάνω από διάβαση τρένου με αρκετά χλμ και τραντάχτηκε το σύμπαν. Μάλλον από αυτό θα στράβωσε.

Και κάτι τελευταίο παράξενο. Πόσο είναι το απόβαρο μιας Ε34 με σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ; Το ρωτάω γιατί ο λαμαρινάς χρειάστηκε να το βάλει στη μεγάλη μπάρα που σηκώνει μέχρι 5 τόνους γιατί η μικρή (μέχρι 2 τόνους) δεν το σήκωνε. Περίεργο εκτός αν είναι σαν κάτι παλιά μερσεντές που ζύγιζαν 2.2 τόνους.